AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Når man først har begynt å kjenne litt liv, i uke 15,16 og 17 osv.. Kjenner man det hver dag? Husker bare jeg var på obligatorisk ultralyd Forrige gang, og barnet bevegde mye på seg uten at jeg kjente noe. Anonymkode: 5c7e1...6e1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #2 Skrevet 24. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man først har begynt å kjenne litt liv, i uke 15,16 og 17 osv.. Kjenner man det hver dag? Husker bare jeg var på obligatorisk ultralyd Forrige gang, og barnet bevegde mye på seg uten at jeg kjente noe. Anonymkode: 5c7e1...6e1 Nei ikke hver dag. Jeg kjente det første gang i går morges før jeg sto opp av senga, uke 14 en eller annen gang .. Men er mitt tredje svangerskap. Lå i hele går og i dag å håpet å kjenne noe, men nope. Med de andre har jeg merket det mye senere, og ikke hver dag før enda senere Anonymkode: 51d20...853
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #3 Skrevet 24. september 2020 Kjente første gang i uke 15 denne gangen (andregangs) og kjente ikke liv hver dag nei 😊 var vel ikke før uke 19-20 at jeg kjente en eller annen form for bevegelse hver dag.. men selv da var det veldig uregelmessig og varierende fra dag til dag. Nå i uke 34 er det derimot full fest til alle døgnets tider 😅 Anonymkode: 93726...ec8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #4 Skrevet 24. september 2020 Åå takk for svar ❤️ det er litt beroligende å lese. Jeg er i uke 17 nå og for to uker siden begynte jeg å kjenne liv. Har kjent det mange ganger, men både i går natt og i natt drømte jeg om spontanabort og har heller ikke kjent noe tror jeg.. Så blir litt stressa. Anonymkode: 5c7e1...6e1
tussi84 Skrevet 24. september 2020 #5 Skrevet 24. september 2020 Det er ikke unormalt at man ikke føler liv hver dag så tidlig. Mange kjenner ikke liv i det hele tatt så tidlig. Etter uke 24 skal man kjenne så og si liv hver dag, men noen kjenner ikke daglig liv før noen uker senere heller. Spørs litt på hvordan baby ligger, og hvordan mor kaka er plassert.
HopelessFear Skrevet 24. september 2020 #6 Skrevet 24. september 2020 Jeg kjente liv så å si hver dag fra uke 13. Dog riktignok ikke så mye hver dag, og enkelte dager mer aktiv enn andre. Men det er ikke uvanlig å ikke kjenne det hver dag såpass tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå