AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Liker denne mannen svært godt, kribler i magen og tenker på han hele tiden. Men litt usikker nå da selvom han er veldig god på å tilfredsstille på andre områder så har han en liten penis og jeg kjenner ingenting når han kommer inn i meg. Seriøst ingenting. Når han i tillegg sier at han har slitt med å komme i tidligere forhold så er jeg ikke sikker på om jeg bør gå videre med han. Kun vært sammen med menn med gjennomsnittlig eller stor penis så dette er noe nytt. Det går greit for min del dette med liten penis da jeg aldri fik orgasme vaginalt i tidligere forhold uansett, så om det gir han glede å holde uten at jeg kjenner så mye så er det vel greit. Men at det skal ta en evighet er jeg ikke sikker på at jeg orker i lengden. Gi meg ditt beste råd, hvordan øke nytelsen for han, slik han kommer raskere 🙈 nytt forhold så vil ikke ta det opp helt enda, virker som han sliter med selvtilliten Anonymkode: ac0c5...a84
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #2 Skrevet 24. september 2020 Kommer helt an på hvor viktig sex er for deg. Om tidligere erfaringer medfører at fyrens medfødte skavanker gjør at han ikke lever opp til dine behov og forventninger, kan du like gjerne gjøre det rått og brutalt slutt med det samme. Ingen grunn til å utsette det uunngåelige, hverken for deg eller ham. Anonymkode: 83c30...2e9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #3 Skrevet 24. september 2020 Det er vel ikke at han kommer du skal kjenne så mye, men at du kommer. Kjæresten min er litt liten og vi skal kanskje begynne med sleeve. Anonymkode: cf1f3...7a1 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #4 Skrevet 24. september 2020 Klarer fint å leve med liten penis når han gir nytelse på andre måter men når jeg kjenner ingenting og han skal holde på i evigheter så blir det litt kjedelig. Dere med små peniser klarer dere å oppnå orgasme uten problemer ved samleie ? Dere kjenner vel lite også eller ? Anonymkode: ac0c5...a84
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #5 Skrevet 24. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke at han kommer du skal kjenne så mye, men at du kommer. Kjæresten min er litt liten og vi skal kanskje begynne med sleeve. Anonymkode: cf1f3...7a1 Hva er det ? Anonymkode: ac0c5...a84
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #6 Skrevet 24. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er det ? Anonymkode: ac0c5...a84 Sånn som dette https://www.sinful.no/sono-no-17-dong-extension-penis-sleeve Anonymkode: cf1f3...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #7 Skrevet 24. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn som dette https://www.sinful.no/sono-no-17-dong-extension-penis-sleeve Anonymkode: cf1f3...7a1 Akkurat den er ikke den beste for de minste. Lengden og tykkelsen på penis er en viktig faktor for valg av sleeve. Beskriv størrelsen, så vil du få råd i valg av sleeve. Er du kvinne så kan du jo og få råd som tilfredstiller dine ønsker gitt at det er mulig å oppfylle. Mister Sleeve. Anonymkode: 21931...38a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #8 Skrevet 24. september 2020 Hvorfor gå med åpne øyne inn i store problemer? Dump han. Anonymkode: 7d82d...af8 6
Resignert Skrevet 24. september 2020 #9 Skrevet 24. september 2020 Høres ikke bra ut. Ikke bra for verken dama eller mannen. Gjør det slutt, og så finner TS forhåpentligvis en mann som hun har bedre sex med, og mannen finner ei som er trangere eller mer følsom i underlivet. 5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #10 Skrevet 24. september 2020 anal? Anonymkode: 8f749...47f 3
Hippogriff Skrevet 24. september 2020 #11 Skrevet 24. september 2020 Har du forsøkt å vri aktiviteten over på stillinger som er velegnet ved dette problemet? Du kan jo teste hvordan det funker før du tar en endelig beslutning. Noen eksempler på tips: https://www.dagens.no/sex-og-samliv/5-vagale-stillinger-til-dyp-penetrasjon 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #12 Skrevet 24. september 2020 28 minutter siden, Resignert skrev: Høres ikke bra ut. Ikke bra for verken dama eller mannen. Gjør det slutt, og så finner TS forhåpentligvis en mann som hun har bedre sex med, og mannen finner ei som er trangere eller mer følsom i underlivet. Er trang jeg, vært med flere menn som har sagt det og aldri før hatt problemer å klemme godt rundt. Ikke har jeg født heller. Han her var så fornøyd med å treffe noen som han kunne få orgasme med. Slik han begynte å snakke om problemene sine. Anonymkode: ac0c5...a84 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #13 Skrevet 24. september 2020 Det er jo noen stillinger som er bedre enn andre når mannen er beskjeden nedentil. I tillegg tenker jeg mye mer fingre og tunge slik at man leker mer. Jeg får orgasmer når jeg blir penetrert men kun hvis jeg sitter på fanget hans slik at klitoris blir stimulert mot ham samtidig. Men ut over det er det andre orgasmer med andre ting enn pikk han gir meg Han virker jo som han er veldig åpen for å prøve nye ting og eksperimentere så det er jo veldig bra!! Anonymkode: 9f3c4...73c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #14 Skrevet 24. september 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er trang jeg, vært med flere menn som har sagt det og aldri før hatt problemer å klemme godt rundt. Ikke har jeg født heller. Han her var så fornøyd med å treffe noen som han kunne få orgasme med. Slik han begynte å snakke om problemene sine. Anonymkode: ac0c5...a84 Hvis man ikke kjenner noen ting er man vel neppe trang. Dama mi kjenner godt en finger og så liten er han vel ikke? Ellers så kan du jo stramme musklene der nede. Når dama mi strammer kliper det godt rubdt 1 finger. Andre alternativer er å bruke en penis sleeve/hylse for å gjøre hab både tykkere og lengre. De finnes i mange forskjellige størrelser. Finnes faktigst også en hylse dama kan putte i musa si, som gjør deg mye trangere. Mye gøy man kan gjøre. Anonymkode: 50766...bb7 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #15 Skrevet 24. september 2020 Ikke verdt det om du ikke syns det er greit med et kjedelig og dårlig sexliv. Anonymkode: fc030...c57
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #16 Skrevet 24. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man ikke kjenner noen ting er man vel neppe trang. Dama mi kjenner godt en finger og så liten er han vel ikke? Ellers så kan du jo stramme musklene der nede. Når dama mi strammer kliper det godt rubdt 1 finger. Andre alternativer er å bruke en penis sleeve/hylse for å gjøre hab både tykkere og lengre. De finnes i mange forskjellige størrelser. Finnes faktigst også en hylse dama kan putte i musa si, som gjør deg mye trangere. Mye gøy man kan gjøre. Anonymkode: 50766...bb7 Du vet vi damer kan lyve slik at dere med små peniser ikke får arr på sjelen 🙈 en finger du liksom Anonymkode: ac0c5...a84 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #17 Skrevet 24. september 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet vi damer kan lyve slik at dere med små peniser ikke får arr på sjelen 🙈 en finger du liksom Anonymkode: ac0c5...a84 Vet ikke hvem du siktet til, men vi er ikke liten. Godt over snittet faktigst, men det endrer ikke det faktum at jeg har fingret dama til orgasme med en finger. Hun bruker som regel 1 eller 2 fingre når hun fingrer selv, så hun kjenner det godt. Kjenner du INGEN ting er du ikke blant de trangeste.😅 Anonymkode: 50766...bb7 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #18 Skrevet 24. september 2020 Forholdet kommer ikke til å fungere. Kunne du tenkt deg å leve slikt i 10 år? Hvis nei.. så kutter du heller kontakten nå. Anonymkode: ac18b...2cb 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #19 Skrevet 24. september 2020 Tror det kommer av at ts er for vid, knipeøvelser vil nok hjelpe en del. Anonymkode: 99d97...4a5 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #20 Skrevet 24. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det kommer av at ts er for vid, knipeøvelser vil nok hjelpe en del. Anonymkode: 99d97...4a5 Alt er ikke kvinnens feil. Alle liker forskjellig da. Hadde hun hatt mindre behov for sex ville dette nok fungert. 🙂 Anonymkode: ac18b...2cb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå