Gå til innhold

Annerledes urinlukt, gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi prøver å bli gravide og venter mens om få dager. Har de siste tre dagen fått en urinlukt som jeg aldri har hatt før? Det er ikke uvi, for det har jeg hatt mange ganger. Ikke har jeg drukket unormalt lite heller. Er det normal å ha streng/annerledes urinlukt ved graviditet?

Anonymkode: 2223a...8dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det 😃 håper du er gravid! Gøy om du sier ifra om det stemmer for deg og 😃

Anonymkode: d86b1...940

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det 😃 håper du er gravid! Gøy om du sier ifra om det stemmer for deg og 😃

Anonymkode: d86b1...

æææ så spennende 😀 har lyst å teste idag,men skal vente noen dager til🙊 Er første prøveperiode, så har ikke hatt så alt for store forventninger til at det skal klaffe😄🙌

Skrevet

Ja dette merket jeg å, vekslet mellom å lukte litt stramt og litt søtt. Har aldri lagt merke til det i to tidligere svangerskapene mine så dette var nytt for meg. Men gravid er jeg, 14 uker nå :) 

Anonymkode: 27fc3...41e

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja dette merket jeg å, vekslet mellom å lukte litt stramt og litt søtt. Har aldri lagt merke til det i to tidligere svangerskapene mine så dette var nytt for meg. Men gravid er jeg, 14 uker nå :) 

Akkurat samme som meg😻 Krysser fingrene! Hvor langt var du på vei da du merket lukt? TS

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat samme som meg😻 Krysser fingrene! Hvor langt var du på vei da du merket lukt? TS

Ikke meg du spurte, men jeg kjente det før ikm 🤩 spennende! Jeg tror du er gravid jeg 😍

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kom ganske raskt, før jeg testet positivt. Jeg skjønte ikke helt hva det kom av da, men leste etter at jeg testet positivt at urinlukt var en måte å vite man var gravid på back in the days. Det vedvarte en liten stund etterpå også, men nå er det borte :) 

Skrevet

Jeg reagerte på endret lukt på urinen min før positiv test, så ksn absolutt være et tegn. Lykke til 🤗

Anonymkode: ffc70...0ed

Skrevet

Søt lukt, 7 dager før ventet mens, tok test dagen etter lukten dukket opp og den var positiv. Varte hele svangerskapet. 

Anonymkode: e2559...35e

Skrevet

7 dager til mensen her, tok test i ettermiddag, men den var negativ🙊 kanskje litt tidlig å teste seg? TS

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

7 dager til mensen her, tok test i ettermiddag, men den var negativ🙊 kanskje litt tidlig å teste seg? TS

Jeg fikk negative tester frem dag dagen før forventet mens - da ble den positiv 😍 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg testet positivt først dagen før ventet mens. Svaaak strek, men en strek! Tvillinger til og med 👶👶 Krysser fingrene for deg!

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg testet positivt først dagen før ventet mens. Svaaak strek, men en strek! Tvillinger til og med 👶👶 Krysser fingrene for deg!

Åå håper😍 tusen takk🥰

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk negative tester frem dag dagen før forventet mens - da ble den positiv 😍 

Håper på det samme😍🙌

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! Vi prøver å bli gravide og venter mens om få dager. Har de siste tre dagen fått en urinlukt som jeg aldri har hatt før? Det er ikke uvi, for det har jeg hatt mange ganger. Ikke har jeg drukket unormalt lite heller. Er det normal å ha streng/annerledes urinlukt ved graviditet?

Luktesansen kan hvertfall endre deg litt. Laffe lukter skikkelig dritt nåtr man er gravid hvertfall😅😅

Anonymkode: be0cd...454

Skrevet

Jeg hadde også annerledes urinlukt i starten av svangerskapet! Krysser fingrene for deg å oppdater gjerne😀

Skrevet

Min urin luktet søtt, litt som smørpopcorn. 

Anonymkode: adaea...412

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...