Gå til innhold

Hva jobber dere med?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt å ta mer utdannelse, men jeg vet ikke hva jeg vil bli !;) finner ingen yrker jeg vet nok om til å¨kunne interesse mer. Og kundeservice og data er alt jeg kan :) ( ikke noe jeg vil egne livet mitt til)

Jeg er sosial, utadvendt, glad i barn, liker utfordringer og egentlig en veldig typisk jente ( opptatt av utseende osv)

Noen som vet noe som passer for meg?

Og fortell meg om deres jobber, trives dere der og hva gjør isåfall at dere trives ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har friår fra skolen, og jobber i en ferskvaredisk. Skikkelig drittarbeid, får heldigvis god lønn :lol: Skal begynne og jobbe i en bokhandel igjen (har jobbet der før).

Det jeg egentlig vil bli er utøvende kunstner eller produktdesigner. Derfor har jeg gått to år på tegning form farge og skal ta det siste året senere. Har ingen drøm om å studere, men det er mye jeg vil lære.

Kunne tenkt meg å blitt lege eller jordmor, men kanskje enda mer å hjelpe barn i fattige land. Er nemlig veldig glad i å reise og interessert i geografi, kultur og språk.

Drømmer også om å bli make-up artist, fotograf, klesdesigner og astrolog. Helst alt sammen. Og skrive bok om livet mitt etterpå.

Du må søke jobb i barnehage du Jasmin!! Det hørtes ut som en perfekt jobb etter sånn du beskriver deg. Eller hvorfor ikke jordmor?! Å være med på fødsler virker kjempespennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hiihi..ja ..men blir man ikke fryktelig sliten og fort utbrent da? :) I Barnehage tenkte jeg på <-:) MakeUp artist , negldesigne og frisør vil jeg bli...Men det er så dårlig betaaaaalt.. Man bli kresen av og begynne i en jobb med bra betalt :)

Jeg blir svimmel av og se blod ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg jobber som salgskonsulent og trives i jobben. Jobber når jeg selv vil og har det supert med det. Jeg studerer ved siden av og skal ta juss utdannelse. Synes det er utrolig spennende å finne ut hvordan lovverket fungerer i Norge og utdannelsen gir deg flere muligheter på jobbmarkedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...