AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Del Skrevet 23. september 2020 Hvilke fysiske tegn har dere rett før og under EL? Jeg merker følgende: - Blir oppblåst / føler meg tung nederst i magen. Pluss generelt litt lett murring - Får stikking rundt eggstokkene, og spesielt mot den ene siden hvor egget slipper. - Veldig trøtt og sliten I et par dager - Kviser - Av og til blitt litt snufsete, som om snørret blir mye tynnere/vannete. Men litt usikker på om det har vært tilfeldig eller ei Jeg har imidlertid aldri merket EL-slim. Anonymkode: dc2a9...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 23. september 2020 #2 Del Skrevet 23. september 2020 Jeg googler symptomer på blindtarmbetennelse cirka annenhver måned. På høyresiden stikker det så hardt at jeg ikke klarer å stå skikkelig oppreist rundt en halv dag. Tror ikke det er noe mer enn det, på venstre side merker jeg knapt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #3 Del Skrevet 24. september 2020 Får kun lette smerter egentlig. Kommer an på hvilken side egget slipper. Er slike stikkende hold aktige smerter 🙈 varer i det egget slipper tror jeg. Kanskje et par minutter med ubehag. Noen ganger kan jeg få murringer før det skjer, men det er sjeldent. Anonymkode: 94d24...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #4 Del Skrevet 24. september 2020 Får alltid masse EL-slim og ømme brystvorter. Sistnevnte fra ca EL-dagen og frem til et par dager ut i mensen. Anonymkode: cda26...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. september 2020 #5 Del Skrevet 24. september 2020 Eneste fysiske tegnet jeg har opplevd er stikking i eggstokkene. Ikke langvarig, men kan være skikkelig vondt i noen sekunder. Sist klarte jeg nesten ikke gå fra bilen og opp trappen akkurat da det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 24. september 2020 #6 Del Skrevet 24. september 2020 Får alltid EL slim (et par dager før tror jeg), også merker jeg veldig godt at jeg får ømme bryster f.om. selve eggløsningsdagen. Økt sexlyst fra CD 13 og utover som leder opp til eggløsningen. Alltid masse smånuppete kviser i pannen i uken før mensen, som tegn på at eggløsningen har vært. Nå tester jeg for eggløsning, så skal bli spennende å se om dette faktisk stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #7 Del Skrevet 25. september 2020 De tegnene jeg har hver EL er at jeg er kjempesulten, har veldig lyst på salt mat og er litt løs i magen. Hender at jeg har små murringer, men det er sjeldent. Har jeg murringer, så får jeg menssmerter de første dagene med mens. Har jeg ikke murringer, får jeg ikke menssmerter i det hele tatt. Anonymkode: 90cf3...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #8 Del Skrevet 25. september 2020 EL-slim, oppblåst, vondt å ha samleie, kviser. Anonymkode: 7d35c...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå