lolady Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Hei. Etter jeg ble gravid fikk jeg to røde/rosa væskefylte blemmer/føflekker nedentil. Aner ikke hva det er eller hva jeg skal kalle de😅 Er liksom utposninger på huden på de ytre kjønnsleppene. Den ene har vokst og skaper ubehag.. Og nei, det er ikke en kjønnsykdom. Noen som har vært borti lignende eller som har peiling på hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 Ehm, dra til legen? Anonymkode: 3681f...aae 1
lolady Skrevet 23. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ehm, dra til legen? Anonymkode: 3681f...aae Ja, skal det.. Ville bare spørre her først. Er garantert ikke farlig men veldig ekkelt🙄 Gruer meg litt til å vise meg frem for noen som helst nå..
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 Klør eller svir det? Anonymkode: 2ceff...f8c
lolady Skrevet 23. september 2020 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klør eller svir det? Anonymkode: 2ceff...f8c Det er ømt og litt vondt når jeg tar på/presser på den. Er liksom et veldig trykk. Slik at jeg har mest lyst til å stikke inn en nål og tømme den😅 Endret 23. september 2020 av lolady
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #6 Skrevet 23. september 2020 Utslett pga fuktig klima, pga økt utflod. Anonymkode: 93a78...ded
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #7 Skrevet 23. september 2020 Kanskje betent kjertel? Ville uansett sjekket med lege for å utelukke andre ting som f.eks herpes. Ser du skriver at det ikke kan være det, men synes å ha hørt at noen ikke får utbrudd før lenge etter de er smittet. Selv om det ikke er så vanlig slik jeg har forstått det. Greit å avkrefte i alle fall😊 Anonymkode: 2ceff...f8c 1
lolady Skrevet 23. september 2020 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje betent kjertel? Ville uansett sjekket med lege for å utelukke andre ting som f.eks herpes. Ser du skriver at det ikke kan være det, men synes å ha hørt at noen ikke får utbrudd før lenge etter de er smittet. Selv om det ikke er så vanlig slik jeg har forstått det. Greit å avkrefte i alle fall😊 Anonymkode: 2ceff...f8c Herpes er det ikke etter utseende å dømme😅 Da heller jeg nok mer mot mollusker.. Uff får vel bare kvinne meg opp og dra til legen😵 Veldig kjipern om det skulle vært noe seksuelt overførbart iallfall.. Aldri hatt noe og da hadde jeg blitt veldig skuffet hadde det vært noe nå når jeg er gravid🙄 Endret 23. september 2020 av lolady
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #9 Skrevet 23. september 2020 2 minutter siden, lolady skrev: Herpes er det ikke etter utseende å dømme😅 Da heller jeg nok mer mot mollusker.. Uff får vel bare kvinne meg opp og dra til legen😵 Veldig kjipern om det skulle vært noe seksuelt overførbart iallfall.. Aldri jatt noe og da hadde jeg blitt veldig skuffet hadde det vært noe nå når jeg er gravid🙄 Det er nok ikke noe som ikke kan fikses uansett, men er alltid greit å få det sjekket synes jeg😊 Kroppen gjør mye rart når man er gravid😅 Anonymkode: 2ceff...f8c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #10 Skrevet 23. september 2020 Skin tags, Helt ufarlig og vanlig blant gravide. Jeg bandt tanntråd rundt min så satt den av etter 12 timer, men det er ikke anbefalt. Jordmor ville ikke fjerne de før etter fødsel så måtte ta saken i egne hender. Anonymkode: 12487...545
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #11 Skrevet 24. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Skin tags, Helt ufarlig og vanlig blant gravide. Jeg bandt tanntråd rundt min så satt den av etter 12 timer, men det er ikke anbefalt. Jordmor ville ikke fjerne de før etter fødsel så måtte ta saken i egne hender. Anonymkode: 12487...545 Slutt å spre feilinformasjon, skin tags er ikke røde og væskefylte! Anonymkode: 3681f...aae 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #12 Skrevet 24. september 2020 Det passer kanskje ikke helt til beskrivelsen, men jeg har hørt at åreknuter er ganske vanlig å få nedentil når man er gravid. Nevner det selv om det kanskje ikke er det du har. Anonymkode: b915a...650 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #13 Skrevet 24. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Skin tags, Helt ufarlig og vanlig blant gravide. Jeg bandt tanntråd rundt min så satt den av etter 12 timer, men det er ikke anbefalt. Jordmor ville ikke fjerne de før etter fødsel så måtte ta saken i egne hender. Anonymkode: 12487...545 Noe så feil - kan du ikke bare la være å svare hvis du ikke vet hva du snakker om? TS- det kan være abscess, evt. utgående fra kjertel (bartholinitt). Gå til legen! Anonymkode: 2f12c...9f4 1
lolady Skrevet 25. september 2020 Forfatter #14 Skrevet 25. september 2020 På 24.9.2020 den 1.16, AnonymBruker skrev: Skin tags, Helt ufarlig og vanlig blant gravide. Jeg bandt tanntråd rundt min så satt den av etter 12 timer, men det er ikke anbefalt. Jordmor ville ikke fjerne de før etter fødsel så måtte ta saken i egne hender. Anonymkode: 12487...545 Hei. Var hos legen i går og det var akin tags ja, heldigvis ikke verre😁 Legen fjernet den på eget initiativ. Det var nok rødt rundt den på grunn av at kanten av trusen akkurat fikk over og irriterte den.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå