Gå til innhold

.

Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lest at når man lett går i frys, så er det fordi man har vært utsatt for vold og/eller overgrep før. Sånn at man fryser til neste gang det skjer. Og det tror jeg kan stemme. Dette skjedde meg. Det første overgrepet prøvde jeg å si nei og gjøre motstand, uten at det hjalp. Men jeg opplevde det faktisk ikke så traumatisk da det skjedde og opplevde ingen traumer etterpå, kun irritabilitet. Andre overgrepet føltes ekkelt, ble på en måte apatisk og kvalm. Prøvde å si nei da også uten at det hjalp. Følte meg ekkel og såret etterpå. Tredje overgrep klarte jeg ikke å gjøre motstand. Jeg frøs/stivnet totalt og klarte verken å røre på meg eller si noen ting. Det eneste i kroppen som virkelig jobbet da var hjertet. Det har aldri dunket hardere. Jeg klarte å komme meg vekk og løp lenge før jeg merket at jeg ikke hadde sko på meg. Hadde traumer, angst, depresjon og vrangforestillinger over lengre tid etterpå. 

Anonymkode: 5749d...bb4

• Liker 1
Skrevet

Hva snakker du om? Hvorfor skulle noen bli stiv av skrekk med mindre noen faktisk prøver å voldta en? 

Anonymkode: bab43...320

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om? Hvorfor skulle noen bli stiv av skrekk med mindre noen faktisk prøver å voldta en? 

Anonymkode: bab43...320

Mennesker reagerer fremdeles på instinkt så jo en kan fryse og når det ikke er ufrivillig samleie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...