AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Del Skrevet 23. september 2020 Hei! Er det mulig å caste til PC-skjerm (som ikke er kopla til selve pcen)? Jeg bruker nå PC-skjerm kopla til laptop som «TV», og vurderer å kjøpe med Chromecast slik at jeg kan caste direkte fra mobil til PC-skjerm (uten å gå via selve pcen). Men vil jo ikke kjøpe det med mindre det går an! 😬 Anonymkode: 620a3...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #2 Del Skrevet 23. september 2020 Jeg skal ikke love 100 % sikkert, men om den har HDMI-inngang kan jeg ikke skjønne hvorfor det ikke skulle funke. Anonymkode: 558c5...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Del Skrevet 28. september 2020 Dytter* Anonymkode: 620a3...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 28. september 2020 #4 Del Skrevet 28. september 2020 Ja, det bør funke. Du vil i chrome på PCen kunne caste det som er på PCen til skjermen din. Mer naturlig vil det antakeligvis være å bruke mobilen din til å sette i gang castignen mot chromecasten. Bare så man forstår - hva er det du pleier å se på? Er det netflix ol. eller filmer som ligger lokalt på maskinen din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 28. september 2020 #5 Del Skrevet 28. september 2020 Så lenge du putter en Chromecast inn i HDMI-inngangen på skjermen så går det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 30. september 2020 #6 Del Skrevet 30. september 2020 Det er forventet at Google kommer med en ny Chromecast i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå