AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Hei! For 4 år siden ble jeg mamma til en nydelig gutt etter to SA'er. I svangerskapet den gang gikk jeg på blodfortynnende. Og jeg er overbevist om at det gikk bra tredje gangen pga dette. Nå er jeg gravid igjen og går på blodfortynnende også denne gangen. Forrige gang blødde jeg mye, men etter to mislykkede svangerskap er det kanskje ikke så rart. Livmoren var nok litt herja, også etter en tøff utskrapning. Men nå er jeg jo kjempe bekymra, ingen blødninger. Tisser i ett sett og er sykt kvalm. Noen andre som har gått på blodfortynnende og har erfaringer med både blødning og ikke? Skal på tidlig ultralyd om 2 uker. Litt vanskelig å huske hvordan det var for 4 år siden, men mener blødningene startet veldig tidlig. Anonymkode: 137e9...9ba
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 Har gått på albyl-e i dette svangerskapet, da jeg har vært igjennom en dødfødsel, habituell abort og har Leiden mutasjon. (Den milde varianten) Har ikke hatt noen form for blødninger i dette svangerskapet 😊 (nettopp sluttet på albyl-e, termin om 18 dager) Anonymkode: f7a45...ceb
Bølletfrøet Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 (endret) 😇 Endret 23. september 2020 av Bølletfrøet
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 Ok, kanskje jeg skal prøve å slappe litt mere av da 😇 Takk for svar! Lykke til med siste innspurt 😁 Sjarmøretappen igjen. Anonymkode: 137e9...9ba
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #5 Skrevet 23. september 2020 Det finnes jo flere forskjellige blodfortynnende som virker på forskjellige deler av koagulasjonssystemet - hvilken tar du? Jeg står på Albyl-E grunnet hjertesykdom, er gravid i uke 20 og ikke hatt noen blødninger hittil Anonymkode: feb8a...040
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #6 Skrevet 23. september 2020 Jeg bruker Albyl-E. Anonymkode: 137e9...9ba
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #7 Skrevet 23. september 2020 Går på Albyl e denne gangen og gikk med forrige man også. Forrige gang gikk jeg på 75 mg, hadde da litt småblødninger i starten. Denne gangen er jeg satt på 160 mg og har ikke hatt en eneste blødning. I uke 10 nå, har sett og hørt liv. Anonymkode: 815cf...786
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #8 Skrevet 23. september 2020 Jeg tar 75 mg nå, likt som sist. Skal prøve å roe meg litt nå. Tusen takk for svar Anonymkode: 137e9...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå