AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Del Skrevet 23. september 2020 Samboer tok inn mor til venn av barnet vårt da hun kom for å levere. Hun var på besøk i en halv time, og samboer sa etter jeg kom hjem fra jobb at hun hadde gått inn på soverommet vårt, siden barna lekte der. Samboer var ikke i form den dagen, og fikk meg til å fikse ting for han før jeg dro på jobb som han selv ikke kunne gjøre nettopp fordi han var uvel. Reagerer litt på at han da tok henne inn på besøk? Overreagerer jeg her? Vil ikke nevne noe om det siden jeg kanskje overdriver. Synes bare at det var litt rart at han inviterte henne inn når han ikke var i form. Han kunne jo bare ha sagt det til henne? Man skal jo være forsiktig i disse tider. Verken jeg eller samboer kjenner denne moren så godt, snakket sammen et par ganger. Anonymkode: afe82...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #2 Del Skrevet 23. september 2020 Du overdriver. Anonymkode: 9a830...3f9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #3 Del Skrevet 23. september 2020 du overreagerer Anonymkode: cd31e...1e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #4 Del Skrevet 23. september 2020 Du overdriver nok. En vil vel bare virke hyggelig og sosial, uansett form, Kanskje han hadde blitt i bedre form også 🤷♀️ Anonymkode: a98c7...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 23. september 2020 #5 Del Skrevet 23. september 2020 Skjønner ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #6 Del Skrevet 23. september 2020 Du overreagerer. Skjønte ikke helt hva som var poenget med å dra inn soverommet her, men om hun var der med barna og passet på dem så har jo det bare vært avlastning for han, ikke en belastning. Anonymkode: b6ed7...aa4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McMary Skrevet 23. september 2020 #7 Del Skrevet 23. september 2020 Hvis barnet hennes skulle være der, bør han ikke ha en smittsom sykdom uansett. Spiller ingen rolle om mor og var der, barnet vil ta med eventuelle bakterier hjem. Rart å la de leke på soverommet deres om han har ligget der og vært syk. utenom det kan barnet ha vært litt usikker og han har sett det og tenkt at det var greit moren var med inn for trygghet. Eller han bare ville bli litt kjent med forelder til venn av deres barn, det har jeg villet også. En annen gang er deres barn hos dem og det er veldig greit å vite hva slags folk det er. Jeg har alltid slått av en prat ved levering og/eller henting da barna var små. Uansett kjønn på forelder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #8 Del Skrevet 23. september 2020 TS her Ok, så vet jeg det. Grunnen til at jeg reagerer sånn er muligens fordi vi er inne i en vanskelig periode. Har blitt enige om å starte i parterapi for å jobbe med forholdet. Er enig i at det er helt vanlig å slå av en prat ved levering, det gjør jeg jo selv også. Hadde bare valgt å si ifra, siden man skal passe på å ikke smitte andre. Og grunnen til at jeg nevnte soverommet er fordi det er for meg veldig privat og noe jeg selv pleier å holde meg unna når jeg er med andre. Men vi er jo alle forskjellige, og for henne var dette sikkert helt naturlig siden barnet hennes var der. Viktig at barna skal føle seg trygge for all del. Anonymkode: afe82...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå