AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Hei Jeg ønsker å kjøpe vinterlue til sønnen min med navnet hans på. Finnes sikkert flere sider på nettet som lager sånne luer men jeg er ikke sikker på hvem jeg burde bestille fra. Er det noen her som har erfaring med lue med navn på. Luen må være i ull Anonymkode: 5cbf3...7bd
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 www.sanoj.no syr luer for salg med navnetrykk Anonymkode: 214e7...c25
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #3 Skrevet 25. september 2020 Er det så lurt? Da jeg var barn var det ikke anbefalt å ha navn på luer o.l. Det er sikkert ikke det i 2020 heller. Anonymkode: 599b8...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 Ikke veldig lurt, grunnen er at fremmede som kanskje ikke vil barnet ditt godt, har lettere for å vinne tillit dersom de kan barnets navn. Det er lettere å lure med seg barnet. Nå vet ikke jeg hvor gammel barnet er, men likevel. Ikke gjør det, selvom det er søtt. Anonymkode: 6591c...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå