Gjest meya84 Skrevet 24. juli 2005 #1 Skrevet 24. juli 2005 Starta på den for litt over 14 dager siden. (vel å merke ikke på riktig måte, starta 2 uker før jeg skulle ha mensen) Etter en drøy uka slutta jeg igjen fordi jeg bare følte meg mer å mer deppa å trøtt. I å med at jeg har tretthetsyndrom har dette vært symptomer jeg har slitt mye med tidligere pga sykdommen i seg selv. Siste året har jeg imidlertid blitt mye bedre, å sjelden jeg blir deppa mer enn en kveld i gangen liksom.. Kan godt gå flere uker mellom jeg føler meg nedstemt. Men, det siste jeg ønsker nå er at disse p-pillene ska sette igang de greiene der altså!! det orker jeg bare ikke Tenkte jeg skulle gi dem et nytt forsøk, å starte på rett måte.. Jeg starta i forigårs, å dag merker jeg at denne deppa følelsen kommer sigende igjen.. Derfor mitt sp.mål. er det mulig å merke det så fort? altså etter 2 dager? Noen andre med samme erfaring? Kommer ikke til å ta de i morra, for jeg nekter å få den følelsen igjen, er jo nesten kvitt deti forhiold til sykdommen, og formen er på bedringens vei.. Noen råd?
Gjest pineta Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 Jeg gikk på Sjasmin i et halvt år. Var riktig nok med på en p-pille studie hvor man skulle teste virkningen av å gå på pillene konstant (uten pause) men jeg vil tro bivirkningene er de samme: Jeg fikk mye humørsvingninger og var generellt sur og sint ofte. I tillegg fikk jeg mye mindre sexlyst (til min kjæres store forargelse..) Husker ikke om det begynnte med en gang, men det gav seg ganske fort da jeg sluttet! Og jeg har aldri hatt noe problemer med noe slikt før!
Gjest Milah Skrevet 25. juli 2005 #3 Skrevet 25. juli 2005 Jeg har brukt Yasmin i et par års tid nå, og jeg har ikke merket noen bivirkninger. Men alle reagerer vi ulikt på ting.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #4 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Har heller ikke merket noen bivirkninger av Yasmin, men som Bommpy sier så reagerer vi alle forskjellig. Du kunne ikke ha byttet merke da? Endret 25. juli 2005 av Freckles
Gjest meya84 Skrevet 26. juli 2005 #5 Skrevet 26. juli 2005 Ja, spørs om jeg må prøve et annet merke.. huff, alt blir liksom som styr. Men jeg må vel bare det Men takk for svar alle sammen!
Gjest Lilleulv Skrevet 26. juli 2005 #6 Skrevet 26. juli 2005 Ja, spørs om jeg må prøve et annet merke.. huff, alt blir liksom som styr. Men jeg må vel bare det Men takk for svar alle sammen! ← jepp, jeg ville prøvd et annet merke jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå