GrønnNellik68 Skrevet 23. september 2020 #1 Del Skrevet 23. september 2020 Selv ved travle dager så blir d kanskje bare 30 min.. noen som gjør d? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dillan Skrevet 23. september 2020 #2 Del Skrevet 23. september 2020 Ja, det har effekt. Jeg går hver dag, men har med min mor en gang i uken. Da går vi en tur i normalt tempo, ca 1 time. Det har gjort en enorm forskjell for min mor, som ellers ikke gikk noe tur. Fra å måtte gå i rolig tempo til nå i normalt og hun spør gjerne om vi kan gå en kveldstur hvis jeg er på besøk eller har vært i selskap der. Alt er bedre enn ingenting, og det er jo godt å få litt frisk luft også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #3 Del Skrevet 24. september 2020 Tenk hvor mye mer 30 min daglig i et år er, enn ingenting. Klart det har effekt! Anonymkode: cc291...fdc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 24. september 2020 #4 Del Skrevet 24. september 2020 Enorm effekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 25. september 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 25. september 2020 Da var jeg i gang med det prosjektet .. wish me luck.., so far so good... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #6 Del Skrevet 25. september 2020 Voksne og eldre bør være fysisk aktive i minimum 150 minutter med moderat intensitet eller 75 minutter med høy intensitet per uke, eller en kombinasjon av moderat og høy intensitet https://www.helsedirektoratet.no/faglige-rad/fysisk-aktivitet-for-barn-unge-voksne-eldre-og-gravide/fysisk-aktivitet-for-voksne-og-eldre#voksne-og-eldre-bor-vaere-fysisk-aktive-i-minst-150-minutter-med-moderat-intensitet-eller-75-minutter-med-hoy-intensitet-per-uke Som eksempel på aktivitet i moderat tempo nevner de gåturer i raskt tempo. Men om du har travle dager så får du jo trolig en del trening derfra også. Så er jo mulig du får mye trening fra jobben/leke med barn/osv. Anonymkode: 05fc9...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå