Prøver18 Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Ville du valgt bort mammalivet? Eller ville du fortsatt hatt barn? Skjønner at man elsker ungene sine og nå ikke ville vært foruten, men sånn generelt
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 Ville gjort det igjen! Kanskje begynt et par år før til og med. Jeg brukte en del år på å bestemme meg om jeg ville ha barn. Var ikke helt sikker på om det var for meg, og var veldig redd for å miste "friheten" min som jeg kalte det. Det var en overgang da første ble født, og en litt tøff omstillingsfase. Men når jeg var gjennom den syntes jeg foreldrelivet var så strålende at jeg slo til med to barn til. Jeg synes det er underkommunisert hvor gøy det er å ha barn. Hvor mye rart de finner på, og hvor mye kjærlighet de gir. Anonymkode: 520a5...ccd 13
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 ville absolutt gjort det igjen. Noen ganger kan jeg drømme meg tilbake til livet mitt uten barn, men så minner jeg meg selv på at det livet ville jeg aldri beholdt uansett. Det jeg kan savne er 25 år gamle single unge og bekymringsfrie meg. Så ser jeg på de barnløse venninnene mine i dag (39 år) og deres liv missunner jeg ikke. Anonymkode: 3c510...200 7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 Jeg ville fortsatt hatt barn. Ville ventet et par år til om det hadde passet, men det passet ikke så da ble det slik son det ble. Skal sies at jeg var i slutten av 20 årene, men mener at 30 årene ville vært det optimale for meg. Anonymkode: 0dbf1...83e
Lipyros Skrevet 23. september 2020 #5 Skrevet 23. september 2020 Skulle ønske det hadde klaffet før slik at vi kom tidligere i gang. Jeg var aldri en som ønsket barn så sterkt men nå ville jeg ikke byttet det bort for alt i verden! Stortrives som mamma selv om det er travelt og slitsomt til tider 3
Sensi Skrevet 23. september 2020 #6 Skrevet 23. september 2020 Skulle gjerne at det klaffet med mann og kunne begynt før. Vet at hadde vært trist om ikke hadde fått barn. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #8 Skrevet 23. september 2020 Jeg har ikke problemer med livet som mor, så ungen i seg selv ville jeg nok ikke valgt bort. Men skulle gjerne ha kunne valgt en annen far! Anonymkode: c9c3e...797 6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #9 Skrevet 23. september 2020 Ville definitivt gjort det igjen, men skulle planlagt annerledes mtp utdanning og ekteskap og litt sånt, og blitt mor tidligere .. Men så gikk det som det gikk😊 jeg er takknemlig ❤️ Anonymkode: 34572...0a5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #10 Skrevet 23. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke problemer med livet som mor, så ungen i seg selv ville jeg nok ikke valgt bort. Men skulle gjerne ha kunne valgt en annen far! Anonymkode: c9c3e...797 Samme her. Han er helt ok, altså ikke noe forferdelig å samarbeide med. Men for barnet mitt sin del skulle jeg ønske hun fikk en bedre far, en som var mer oppegående, engasjert og kjærlig. Har etablert meg på nytt, og hun har heldigvis tidenes bonuspappa. Faren har samvær, men er veldig lite engasjert. Så, barnet ville jeg ikke vært foruten, men skulle gjerne sett at hun fikk en annen far. Og så ville jeg nok utsatt det med noen få år. Anonymkode: 6b6ae...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #11 Skrevet 23. september 2020 Har tre barn, ville absolutt valgt å få barn igjen! Hadde ikke så store forventninger til det å få barn, og fikk kanskje mest barn fordi mange rundt meg fikk barn, og mannen min hadde lyst på barn. Men jeg ble så utrolig positivt overrasket. Jeg var forberedt på alt det slitsomme, men ikke på den enorme kjærligheten og alt det gøye. Anonymkode: 3beba...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #12 Skrevet 23. september 2020 Ville absolutt valgt å få barn igjen, med samme mann og, men angrer på at jeg ikke brukte årene før på å følge drømmene mine mere. Trodde liksom det bare skulle dette i fanget mitt, og hadde ikke nok tro på meg selv og dårlig gjennomføringsevne rett og slett. Så ødela det nok ganske mye for meg at jeg ble voldtatt som 18 åring og kastet bort flere år av mitt unge voksne liv på å hate meg selv. Men min mann og mine barn ble min «redemption» og selvom jeg ikke får oppfylt drømmen slik jeg så den for meg har jeg fått en ny drøm, og det er livet med min fantastiske familie😎 MEN, veldig viktig med riktig partner, utrolig glad vi har hverande og kan gjøre hverdagen spennende og fin sammen..❤️ Anonymkode: 1407e...816 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #13 Skrevet 23. september 2020 Ville ha venta noen år, og fått barn med en annen mann😅 Anonymkode: 1f613...0a3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #14 Skrevet 23. september 2020 Ville ikke vært foruten, elsker de jo - men om jeg kunne valgt på nytt hadde jeg nok ikke fått barn nei, envt ventet til jeg var i slutten av 30-åra Anonymkode: be636...5a7 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #15 Skrevet 23. september 2020 Ville ikke gjort det igjen, selv om det har gått greit. Synes livet er for kort til å bruke på barn, man setter seg selv helt til side i mange år. Livet er for kort, derfor bør man kun bruke tid på seg selv. Anonymkode: 62a4b...b5f 2
GammelKaktus Skrevet 23. september 2020 #16 Skrevet 23. september 2020 Jeg ville gjort det igjen, og startet tidligere, uten tvil. Hadde til og med valgt samme mann hvis det var eneste garantien jeg hadde for at sønnen min ble sønnen min som han er i dag.😍 1
Melena Skrevet 23. september 2020 #17 Skrevet 23. september 2020 Hadde startet før (men måtte da ha møtt mannen før), SAMT latt det gått lengre tid i mellom! To tette gjør at jeg garantert blir seende ut som 55 år, rynkete, gråhåra og utbrent før småbarntiden er over😫
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #18 Skrevet 23. september 2020 Jeg hadde valgt å ikke fått barn. Har en stk som er ungdom. Var tøft som liten og nå som ungdom. Kunne ha klart meg uten. Anonymkode: 9a0d8...d90 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #19 Skrevet 23. september 2020 Hadde startet senere, iallefall til jeg hadde en ordentlig utdanning og jobb, og ikke minst en ordentlig mann i stedet for de to idiotene jeg har barn med dessverre. Anonymkode: c49d6...f08
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #20 Skrevet 23. september 2020 Hadde valgt det samme igjen, kanskje tilogmed begynt tidligere, så vi kunne fått flere🥰 Anonymkode: bd47d...e7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå