Gå til innhold

Den O'store tempetråden

Amatariel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

7AD8CBC9-3AAC-4336-8059-D7D0900EF011.thumb.png.ca0048a5bd652c2fdf71b28c156606a7.png

ble helt jojo nå jo🤔🤔 

Pleier å få en hetetokt rett før TR så kan vel spille inn en stor del det å?🤔🤞🏽🤞🏽🤞🏽

Anonymkode: b0167...b7f

Ser ut som du har litt jojo-tendenser før EL også. Ville ikke lagt så veldig mye i den siste dippen der. Nå er den høy og fin, og kanskje det skyldes en liten spire! 🌱:danse2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykkefrø skrev (25 minutter siden):

Ser ut som du har litt jojo-tendenser før EL også. Ville ikke lagt så veldig mye i den siste dippen der. Nå er den høy og fin, og kanskje det skyldes en liten spire! 🌱:danse2:

Håper det!!!🥰🥰🥰 

Ikke noe spotting eller TR smerter ennå så krysser fingre, tær og hårstrå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper det!!!🥰🥰🥰 

Ikke noe spotting eller TR smerter ennå så krysser fingre, tær og hårstrå :strix:

Jeg krysser med deg! 🥰 Når tenker du å ta første test? :yvonne:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (1 time siden):

Jeg krysser med deg! 🥰 Når tenker du å ta første test? :yvonne:

Tester til mandag :gjesp: leenge til😂 

du da?:popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tester til mandag :gjesp: leenge til😂 

du da?:popcorn: 

Helt til mandag? Det hadde jeg aldri klart. :fnise: Men det er nok fordi jeg hadde fått mensen lenge før jeg fikk testet om jeg ventet så lenge. Kort lutealfase her. :) Jeg prøver ikke nå jeg, men temper for å kartlegge til neste prøving. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (12 timer siden):

Helt til mandag? Det hadde jeg aldri klart. :fnise: Men det er nok fordi jeg hadde fått mensen lenge før jeg fikk testet om jeg ventet så lenge. Kort lutealfase her. :) Jeg prøver ikke nå jeg, men temper for å kartlegge til neste prøving. 

Hihi ja:P TR er uteblitt nå, men venter fortsatt ett par dager til, bare sånn itilfelle :fnise:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hihi ja:P TR er uteblitt nå, men venter fortsatt ett par dager til, bare sånn itilfelle :fnise:

Oi, så spennende! 🤞🤞🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da er det virkelig spennende! :danse2:Regner deg nesten som gravid jeg da, og bare venter spent på bilde av testen. 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er best av oral eller vaginal temping? På CD 5 idag, mensen er forhåpentligvis snart over. Har tempet i 2 dager nå, oralt. Vil dere heller anbefale å begynne med vaginal temping når mensen er over? 

Kjenner det er godt å ha begynt med temping nå, det gjør denne pp litt lettere og mer spennende når det ikke satt forrige runde 🥰 

Anonymkode: 85d7f...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hva er best av oral eller vaginal temping? På CD 5 idag, mensen er forhåpentligvis snart over. Har tempet i 2 dager nå, oralt. Vil dere heller anbefale å begynne med vaginal temping når mensen er over? 

Kjenner det er godt å ha begynt med temping nå, det gjør denne pp litt lettere og mer spennende når det ikke satt forrige runde 🥰 

Anonymkode: 85d7f...3c8

Vaginalt sies å være mer stabilt, så jeg begynte med det og har tempet slik i årevis (temper ikke under mensen, det er ikke nødvendig). Men vet at mange temper oralt og er fornøyd med det. Det viktigste er å holde seg til én tempemåte utover syklusen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (7 timer siden):

Da er det virkelig spennende! :danse2:Regner deg nesten som gravid jeg da, og bare venter spent på bilde av testen. 😅

Ingen TR enda:fnise: Ømme pupper og stikkinger i magen i flere dager:kul:

Kjøpte 4 tester på apoteket istad så tester nok imorgen tidlig🤭🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingen TR enda:fnise: Ømme pupper og stikkinger i magen i flere dager:kul:

Kjøpte 4 tester på apoteket istad så tester nok imorgen tidlig🤭🤭

Ååå, så spennende! 😍 Gleder meg på dine vegne! :yvonne: Hvor lang LF pleier du å ha? Har skikkelig godfølelse for deg. ❤️🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (10 timer siden):

Ååå, så spennende! 😍 Gleder meg på dine vegne! :yvonne: Hvor lang LF pleier du å ha? Har skikkelig godfølelse for deg. ❤️🤞

Tok en digital nå, 14dpo (ikke gravid) 😔😔😔  Usikker har pco, men gått på Letrozol de sist 3 prøveperiodene og sist kom mensen 1 dag før den skulle.. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Tok en digital nå, 14dpo (ikke gravid) 😔😔😔  Usikker har pco, men gått på Letrozol de sist 3 prøveperiodene og sist kom mensen 1 dag før den skulle.. 

Ååå, nei! Skjønner veldig godt at du er skuffet nå! :gråter:Komme seg helt til 14 dpo, med så fin kurve og alt! :( Så utrolig kjedelig med negativ test! Håper du får en kort syklus neste gang og at du gullegget kommer om rundt to uker! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang med første runde med Leterozol og håper så veldig det funker og at jeg får eggløsning ila de neste dagene! Grafen min sikksakker seg av gårde som den aldri har gjort før… Vet ikke helt hva det betyr, vet ikke om jeg skal tolke noe inn i det? 🤔

4345D496-E386-433F-BB5B-24A42154F1B9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladekosmos skrev (7 minutter siden):

Da er jeg i gang med første runde med Leterozol og håper så veldig det funker og at jeg får eggløsning ila de neste dagene! Grafen min sikksakker seg av gårde som den aldri har gjort før… Vet ikke helt hva det betyr, vet ikke om jeg skal tolke noe inn i det? 🤔

Spennende med leterozol, håper det hjelper på de lange syklusene 🤞🤞 Jeg ville ikke tolka noe i sikksakkkurven, det er jo tross alt veldig normalt, og kanskje ikke rart om kroppen finner på litt nytt når den får litt støtte. Blor spennende å se hvordan tempen er etter el da 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjokoladekosmos skrev (25 minutter siden):

Spennende, lykke til! Er du på enkel dose?
Husker hvor spent jeg var da jeg startet med letrozol, er deilig med noe nytt som gir håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (4 timer siden):

Spennende, lykke til! Er du på enkel dose?
Husker hvor spent jeg var da jeg startet med letrozol, er deilig med noe nytt som gir håp!

Jeg er på enkel dose ja. Det er veldig spennende, og jeg har så veldig lyst til at det skal funke! 🤞Men planen er å begynne på dobbel dose allerede neste syklus hvis det ikke funker. og det hjelper å ha en plan, og ikke lengre bare vente å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladekosmos skrev (17 timer siden):

Jeg er på enkel dose ja. Det er veldig spennende, og jeg har så veldig lyst til at det skal funke! 🤞Men planen er å begynne på dobbel dose allerede neste syklus hvis det ikke funker. og det hjelper å ha en plan, og ikke lengre bare vente å se!

Ja det er veldig godt å ha en plan. Jeg fikk det som jeg ville først på enkel dose (tidligere EL, da min var ganske sen). Men i syklusen etter var den sen igjen, så da var det ikke mer å vente på - og jeg gikk på dobbel dose fra den tredje syklusen da. På dobbel dose fikk jeg tidlig EL hver syklus 😍 Det hjalp så utrolig mye! Føle at man fikk en mulighet til å faktisk prøve hver måned.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver på nr 2 nå, og har begynt å tempe igjen. Men, syns charten og målingene er så rare. Er det normalt at de skal ligge så likt? Eller kan det være at søvnen min ikke er jevn nok? Vesla våkner fortsatt en gang om natta, men dette pleier å være mellom 00-02, så får jo fortsatt mange timer sammenhengende søvn før jeg temper kl 6… hadde en MA i januar, kan dette ha noe innvirkning? C6931798-1F45-4356-9658-FAAF6F17F715.thumb.png.4fa42cad0939f6856f96dc343aea39b8.png

Anonymkode: 7609c...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...