Bolla Piggsvin Skrevet 24. juli 2005 #1 Del Skrevet 24. juli 2005 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke får signaturen som jeg vil ha den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 24. juli 2005 #2 Del Skrevet 24. juli 2005 Er det slik du vil ha den? Kjærlighet er veien til lykke... Folk sier at lykke ikke kan kjøpes... Var det kun kjærligheten de mente da? For jeg hadde blitt lykkelig om jeg var mange millionær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla Piggsvin Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 24. juli 2005 Ja!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 24. juli 2005 #4 Del Skrevet 24. juli 2005 Da kopierer du bare det som står i boksen under, så skal det funke. [font=Courier] [i] [color=green]:gullengel: Kjærlighet er veien til lykke... Folk sier at lykke ikke kan kjøpes... Var det kun kjærligheten de mente da? For jeg hadde blitt lykkelig om jeg var mange millionær!! :kose:[/color] [/i] [/font] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla Piggsvin Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juli 2005 Tusen takk for hjelpen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla Piggsvin Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 24. juli 2005 Da tester jeg igjen for å se om jeg har klart det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla Piggsvin Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvorfor kommer ikke smilyene med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 24. juli 2005 #8 Del Skrevet 24. juli 2005 Ser bra ut! (Og jeg mener jeg leste et sted at smileyer i signaturer bare fungerer for supermedlemmer så det er derfor de ikke kommer opp). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 24. juli 2005 #9 Del Skrevet 24. juli 2005 Eller! For å få smileyer til å funke så bruk denne koden: [img=http://forum.kvinneguiden.no/style_emoticons/default/kose.gif] [img=http://forum.kvinneguiden.no/style_emoticons/default/kose.gif] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla Piggsvin Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 24. juli 2005 Ok, tusen takk for hjelpen iallefall!!! Nå har jeg både lært noe nytt i dag og fått eksperimentert litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå