AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Tok spiralen ut for 2 uker side, ca. Kan jeg være gravid alt nå? Kjenne symptomer? Trøtt og fikk en slags klypesmerte lignende i magen inatt. Fryktelig tidlig, men mulig? Jeg gar ikke snskket med lege ang graviditet. Jeg ble konisert for 5år siden og redd for å høre negative tilbake mld. Har inderlig lyst på et barn til. Kvinne31 Anonymkode: 490b3...aa8
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 Da må du i så fall ha blitt gravid rundt to uker før du tok den ut. Ikke veldig sannsynlig, men om du tror du er gravid må du nesten bare ta en test. Husk at kroppen kan være på bærtur etter at spiralen blir tatt ut, den er jo vant til å få tilført masse hormoner som den ikke får lenger. Anonymkode: a9208...68a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må du i så fall ha blitt gravid rundt to uker før du tok den ut. Ikke veldig sannsynlig, men om du tror du er gravid må du nesten bare ta en test. Husk at kroppen kan være på bærtur etter at spiralen blir tatt ut, den er jo vant til å få tilført masse hormoner som den ikke får lenger. Anonymkode: a9208...68a Jeg hadde spiralen i 4år ca. Så kan godt være kroppen merker forskjell. Vil det bli til det positive? Jeg sleit veldig med hormonene da jeg hadde den i. Hva om jeg ikke går mens i det hele tatt? Tar en test snart. Anonymkode: 490b3...aa8
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 Kan være eggløsningen du kjenner. Veldig like symptomer som mens, og igjen graviditet. Men gravid er du neppe. Anonymkode: 78519...e8f 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #5 Skrevet 24. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde spiralen i 4år ca. Så kan godt være kroppen merker forskjell. Vil det bli til det positive? Jeg sleit veldig med hormonene da jeg hadde den i. Hva om jeg ikke går mens i det hele tatt? Tar en test snart. Anonymkode: 490b3...aa8 Mine hormoner var tydeligvis på bærtur etter å ha hatt hormonspiral i 2,5 år. Uregelmessige sykluser, og uregelmessige lutealfaser. Blitt gravid i pp3 med begge barna, etter 9 mnd med ustabile sykluser ga vi faktisk opp denne gangen (mannen var egentlig ikke så gira på barn, og da ville han ikke mer). Så jeg ville vært forberedt på at det kan være en del krøll. Mine sykluser varierte mellom 40 og 24 dager i ni mnd. Ganske slitsomt egentlig. Anonymkode: a9208...68a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #6 Skrevet 24. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mine hormoner var tydeligvis på bærtur etter å ha hatt hormonspiral i 2,5 år. Uregelmessige sykluser, og uregelmessige lutealfaser. Blitt gravid i pp3 med begge barna, etter 9 mnd med ustabile sykluser ga vi faktisk opp denne gangen (mannen var egentlig ikke så gira på barn, og da ville han ikke mer). Så jeg ville vært forberedt på at det kan være en del krøll. Mine sykluser varierte mellom 40 og 24 dager i ni mnd. Ganske slitsomt egentlig. Anonymkode: a9208...68a Så det er i bunn og grunn vanskelig å bli gravid etter Hormon.spr bruk? Har ikke snøring på når mensen kommer. Men jeg hadde store blødninger dagene etter jeg tok den ut. Hva skyldes det? Ingenting nå, og kjenner ikke noe annet enn trøtthet. Håper snart eggeløsningen er her, for det er vel på sin plass å ha den nå. Anonymkode: 490b3...aa8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #7 Skrevet 24. september 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det er i bunn og grunn vanskelig å bli gravid etter Hormon.spr bruk? Har ikke snøring på når mensen kommer. Men jeg hadde store blødninger dagene etter jeg tok den ut. Hva skyldes det? Ingenting nå, og kjenner ikke noe annet enn trøtthet. Håper snart eggeløsningen er her, for det er vel på sin plass å ha den nå. Anonymkode: 490b3...aa8 For noen er det vanskelig, andre blir gravide med en gang. Så dessverre umulig å si. Helt vanlig med en mens når du tar ut spiralen, jeg fikk det dagen etter jeg tok den ut. Tester du etter eggløsning? Kan kanskje være greit i begynnelsen om du har lange og/eller ustabile sykluser. Anonymkode: a9208...68a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #8 Skrevet 24. september 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen er det vanskelig, andre blir gravide med en gang. Så dessverre umulig å si. Helt vanlig med en mens når du tar ut spiralen, jeg fikk det dagen etter jeg tok den ut. Tester du etter eggløsning? Kan kanskje være greit i begynnelsen om du har lange og/eller ustabile sykluser. Anonymkode: a9208...68a Nei, gjør ikke det. Jeg er litt sånn at blir jeg gravid, så blir jeg gravid. Stresser ikke med det. Har blitt gravid de andre gangene uten å teste ut når eggeløsningen er. Med jevnlig sengekos, skjer det plutselig;). For alt jeg vet så kan det være jeg ikke kan få flere?😑 Anonymkode: 490b3...aa8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå