Gjest popit Skrevet 27. september 2002 #21 Del Skrevet 27. september 2002 ikke tenk på penga, tenk på de som må igjennom dette da. Lemlestelse er strengt forbudt. ta fra dem unga , gi dem fengsel og straffearbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. september 2002 #22 Del Skrevet 28. september 2002 Men Terje, hva mener du med at du betaler for røykere??? Har du noen anelse på hvor mye penger staten får inn pga skatter og avgifter ved salg av røyk??? Jeg er mer en sikker på det, at dersom de pengene hadde blitt satt av til pleie av mennesker som blir syke av røyk, så hadde dekket opp i så godt monn at du som ikke-røyker ikke hadde trengt betale en krone! Men det er ikke slik det fungerer! Så da kan du jo si det slik da, at vi som BÅDE røyker OG betaler vanlig skatt, vi betaler for mye vi kanskje ikke hadde trengt vi!!! At vi betaler skatter og avgifter (selv om de er litt vel høye kankje?), er det som gjør at vi faktisk kan komme på sykehus når det trengs! Uten å måtte være forsikret i dyre dommer for å komme inn på sykehus i det hele tatt! Blandt annet. ! Deter gjort en undersøkelse ang akkurat det... HAr ikke den nå, du får ta mitt ord på det... Men resultatet ble at en brukte langt mer penger på sykehus og behandling.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. september 2002 #23 Del Skrevet 30. september 2002 OK, jeg gir meg på det. Men vi betaler endel for røyken, som går til staten. Hadde disse pengene blitt satt av til noe røykerelatert, så hadde stakkars ikkerøykende skattebetalere sluppet å irritere seg over å måtte betale for meg når jeg kom på sykehus. Ilike stor grad ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #24 Del Skrevet 30. september 2002 Omskjæring av gutter er ikke lemlestelse, det foregår over alt i verden, f.eks er de fleste amerikanske menn omskjært. Mannen min er det og han er helt for det, og det er jeg og. Ellers synes jeg all medisinsk behandling av barn bør være gratis. Det er ikke nødvendig å rette på utstående ører eller skjeve tenner heller, men det blir også hovedsaklig dekket av staten. Grunnen til at folk henger seg slik opp i omskjæring er at det ikke er vanlig blandt norske nordmenn. Kjenner foresten en jente som fikk silikonpupper på statens regning. Hun sa at hun fikk psykiske problemer fordi puppene var blitt mindre etter amming, og da fikk hun dekket det. Irriter deg over det du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 30. september 2002 #25 Del Skrevet 30. september 2002 Koster det virkelig 10 000 kroner å omskjære en person???! Hvorfor blir alle omskjært i muslimske fattige land da?? De kan vel gjøre det selv... Omskjæring er digg... Jeg vil ikke stemme Frp. Stoler ikke på Carl I. Hagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2002 #26 Del Skrevet 5. oktober 2002 Koster det virkelig 10 000 kroner å omskjære en person???! Hvorfor blir alle omskjært i muslimske fattige land da?? De kan vel gjøre det selv... Omskjæring er digg... Det er til nå den DUMMESTE og mest uintelligente uttalelsen jeg noengang har sett! "de kan vel gjøre det selv" og "omskjæring er digg"??? Jeg blir skremt av sånne uttalelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel ikke innlogget Skrevet 5. oktober 2002 #27 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg er sammen med en muslim som selv har blitt omskjært i hjemlandet sitt. Jeg synes omskjæring er bra (på gutter). Det koster tydligvis ikke mye å gjøre det i muslimske land. Eminel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lil' Crow Skrevet 10. oktober 2002 #28 Del Skrevet 10. oktober 2002 Vet du hva Terje?? Du gjør meg forbanna!!!! :evil: Jeg er litt enig at Norge bruker kanskje litt for mye penger på innvandring istedet for andre ting men HALLOOOO!!! Du burde holde kjeft om nederland-episoden!! Jeg kjenner familien og liker ikke at du snakker sånn! :x SKJERP DEG! Norge's regjering og kongehus burde få mer av skylda! De sitter med ræva i oljefondet og nekter å dele.. For å sikre neste genrasjon!!! Jaja, kanskje man burde forsikre at unger har en god og ren skole! Eller at eldre får sykepleiere/hjelpepleiere!!!!!!!!! SKYLD IKKE PÅ INNVANDRERE FOR ALT MULIG!!!! Hilsen Kråkemor! :evil: P.S greit han carl ivar har hatt litt smarte ting å si.... MEN KRISTIN HALVORSEN OG SV STEMMER NÅ JEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. oktober 2002 #29 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hva har omskjæring og oljefondet til felles??? (bortsett ifra at begge ordene starter på O) Omskjæring er overgrep uansett hvilket kjønn d lille barnet har!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå