Gå til innhold

Baby i magen hikker ikke bare litt, men føles som om det er en gang per time!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt? Ser andre si deres babyer i magen hikker 2-3 ganger daglig osv, mens min hikker virkelig jevnlig hele døgnet. Er dette normalt? 

Anonymkode: 8e031...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på det er hikking?

Anonymkode: c42e6...8ff

• Liker 1
Skrevet

Helt sikker. Rytmisk og ja, er tredjegangs så kjenner det veldig godt igjen. Mine andre gjorde ikke dette så ofte. Ikke at det er en fasit altså, men det er voldsomt. Jeg overlever jeg, men tenker mer på babyen inni der, hvorfor hikkes det så ekstremt mye liksom.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Helt sikker. Rytmisk og ja, er tredjegangs så kjenner det veldig godt igjen. Mine andre gjorde ikke dette så ofte. Ikke at det er en fasit altså, men det er voldsomt. Jeg overlever jeg, men tenker mer på babyen inni der, hvorfor hikkes det så ekstremt mye liksom.

Ok, da er det sikkert det.  Bare vet mange bommer på tissing og hikking.

Anonymkode: c42e6...8ff

• Liker 1
Skrevet

Den siste av mine to babyer hikket ekstremt mye. Og hun gjorde det i starten etter at hun var født også. Det gikk over, husker ikke når, men det ble vel gradvis mindre de første ukene. Helt normalt i følge både jordmor og spedbarnsleger.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Sariou skrev:

Den siste av mine to babyer hikket ekstremt mye. Og hun gjorde det i starten etter at hun var født også. Det gikk over, husker ikke når, men det ble vel gradvis mindre de første ukene. Helt normalt i følge både jordmor og spedbarnsleger.

Tusen takk:) godt å høre!

• Liker 1
Skrevet

Min gjorde også det. Var på endel ultralyder også og legen lo godt siden det var nesten hver gang. Men han sa det også hang sammen med at de øvet litt på pusting og at det er helt normalt. 

Anonymkode: a6273...3f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...