Gå til innhold

Fettsuging av hals Oslo/Østfold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt lyst til å fettsuge hals og kinn, har både hamsterkinn og løs hud på halsen. Men det er jo så mange steder å velge mellom. Lurer litt på Cosmo Clinic i Oslo eller Volvat i Fredrikstad. 

Er det noen som har erfaringer i dette området? Fortell gjerne om sted, pris og resultat! 🙂

Anonymkode: 597c6...30f

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat vært på konsultasjon hos Cocmo Clinic for å ta fettsuging på dobbelthaken. 
De virket seriøse og dyktige, i følge google reviews så stemmer dette. 
De har kun gode reviews noe som nesten gjør at det virker fake? Ellers så er det nesten bare så gode.

Velger og stole på de, og skal ta fettsuging en gang i løpet av de kommende månedene. 
De hadde noen imponerende før/etter bilder som gjorde meg veldig nysgjerrig.

Eneste ulempen er at de var dyre. Men dette kan jo også være et kvalitetstegn :) 

Skrevet

Dette har jeg tenkt på også. Men jeg ønsker å stramme opp under underkjeven liksom. Er ikke overvektig, men går liksom skrått ned fra hake til hals om noen forstår? Så får dobbelhake bare jeg ser litt ned. Er mer på vei til å få kalkunhals, så vil tro ren fettsuging vil forverre problemet hos meg. Fjerner de hud også?

Anonymkode: 4dee3...17b

Skrevet

Legg ut bilde så kan vi vurdere deg :)

Anonymkode: 66148...233

Skrevet
På 9.10.2020 den 16.31, AnonymBruker skrev:

Legg ut bilde så kan vi vurdere deg :)

Anonymkode: 66148...233

Litt som dette, bare at jeg er slankere i utgangspunktet. (Velger dette bildet da det er en offentlig person som selv velger å være mye i media).

DBDBC28E-94F8-405A-8758-F792BE5B67E4.png

Anonymkode: 4dee3...17b

Skrevet
På 9.10.2020 den 12.50, Anonymjente25 skrev:

Akkurat vært på konsultasjon hos Cocmo Clinic for å ta fettsuging på dobbelthaken. 
De virket seriøse og dyktige, i følge google reviews så stemmer dette. 
De har kun gode reviews noe som nesten gjør at det virker fake? Ellers så er det nesten bare så gode.

Velger og stole på de, og skal ta fettsuging en gang i løpet av de kommende månedene. 
De hadde noen imponerende før/etter bilder som gjorde meg veldig nysgjerrig.

Eneste ulempen er at de var dyre. Men dette kan jo også være et kvalitetstegn :)

Jeg var hos dem i helgen. Det nytter ikke med fettsuging, jeg må ha ansiktsløft og halsløft. 110 000,- Jeg kommer aldri til å få råd... 😢

TS

Anonymkode: 597c6...30f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...