Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mona_S
Skrevet

Jeg må nesten få kjøpt meg en kur eller styling produkt til håret mitt. Tror kanskje jeg bør prioritere kur først, ettersom jeg har litt lite penger for tiden, må jeg prioritere :sur:

Håret mitt er litt nedom skuldrene, mellomblondt, blir fort litt flisete og har ikke så mye glans i det for tiden. Det er rett og slett litt livløst. Har vel tykt hår og det er ganske så stritt.

Vurderer å bestille fra lookfantastic.com, har aldri bestilt derifra før.

Noen som har noen tips? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Du burde absolutt vurdere Sebastian Potion 9! Det er både kur og pleie i samme produkt. Det er en slags geleaktig leave-in-kur som du har i håndkletørt hår og som demper brus. Lukter nydelig i tillegg, og er veldig drøy i bruk.

Gjest Gjest
Skrevet

Har de den på lookfantastic.com? Såg den der ikke skjønner du ;)

Noen andre som har noen tips?

Gjest Gjest
Skrevet

Redken anti-snap i extreme-serien er en leave-in kur som jeg synes er bra når jeg har slitte tupper. Men Sebastian potion 9 er også veldig god. Sebastians er mer kremete, og gir mer balsameffekt. Men jeg har litt blandete følelser overfor lukten.

Gjest Gjesta
Skrevet
Har de den på lookfantastic.com? Såg den der ikke skjønner du ;)

Noen andre som har noen tips?

De har den på lookfantastic, men du sparer ikke så fryktelig mye på å kjøpe der. Hos frisør koster den største tuben 269,-, den minste 169,- Anti Snap er også bra, men lukter veldig sterkt karamell/vanilje/sukkertøy, og gir ingen stylingeffekt. Den gjør til og med håret enda mykere (og det er ikke noe for meg).

Jeg veksler mellom Potion 9 og Anti-Snap når jeg føner håret.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg finner heller ikke potion 9 på LF ,men de har den på HQ hair.com

Gjest Gjesta
Skrevet

Gå inn under Sebastian, og velg deretter "styling products", der finner dere den, av en eller annen grunn. Det er jo en blanding av kur og styling:) Prisen er forresten GBP16.58 for 150 ekstremt drøye milliliter.

Gjest gjest1
Skrevet

Håret mitt får mere tekstur med Anti-snap, og jeg kan til og med øyne litt fall i det ellers så strie håret...

Demper brus, men gjør det ikke tungt. Merker også at håret har blitt sterkere og mere motstandsdyktig.

Gjest Gjest
Skrevet

Potion 9 hørest jo veldig intresant ut, mulig jeg vil velge den. Jeg har også vurdert redken smooth down butter treat cream, men kanskje den blir litt for krafitg?

All soft serien til Redken har jeg også hørt veldig mye bra om, så kanskje Redken all soft heavy cream super treatment hadde vert noe for meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...