Rosenrød Skrevet 24. juli 2005 #1 Skrevet 24. juli 2005 Noen andre enn meg som tør å innrømme at de følger med på dette programmet? En må vel kunne si at denne sesongen har litt mer action enn de forrige...hehe! Lurer på hvem av damene som ender opp med ham...
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2005 #2 Skrevet 24. juli 2005 Følger med og følger med, jeg har nå sett litt av det ihvertfall. Ungkaren har den vakreste stemmen!
Gjest lurven Skrevet 24. juli 2005 #3 Skrevet 24. juli 2005 herregud hvor lenge skal de holde på, det der er skikkelig søppel tv
Rosenrød Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2005 Jeg vet at det ikke akkurat er et kvalitetsprogram, men det er morsomt å se på disse personene og alt de kan få seg til å gjøre på tv...
Gjest seroxata Skrevet 24. juli 2005 #5 Skrevet 24. juli 2005 ååå, typen og jeg ble sittende og se på første episoden, helt lammet:D det var så helt utrolig sprøtt, så vi klarte ikke løsrive oss, selv om vi ikke hadde tenkt å se på det overhodet!
MiniMjau Skrevet 25. juli 2005 #6 Skrevet 25. juli 2005 det er jo kjempegøy! Endelig litt action i den ellers så glatte amerikanske serien!
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #7 Skrevet 25. juli 2005 herregud hvor lenge skal de holde på, det der er skikkelig søppel tv ← . Søppel tv er det rette ordet.
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2005 #8 Skrevet 25. juli 2005 Bare meg som synes han har en bøs stemme? Prøv å bare høre på og ikke se, han høres galen ut!
Gjest seroxata Skrevet 25. juli 2005 #9 Skrevet 25. juli 2005 Bare meg som synes han har en bøs stemme? Prøv å bare høre på og ikke se, han høres galen ut! ← neinei, ikke bare deg der! han høres jo helt sløøøva ut;D
Grace Skrevet 25. juli 2005 #10 Skrevet 25. juli 2005 Utrolig hysterisk festlig.. Virkelig gale damer.. De går jo over lik. Snakk om høns i bur.. He he.. Når jeg så det skulle begynne enda en ungkaren syns jeg det var litt vel drøyt.. Ungkaren 7 liksom! Men med de nye tvistene og de desperate damene er jo dette faktisk verdt å bruke en time i uka på.. Og ja, så noen her kommenterte stemmen hans.. Du vet disse gutta som ofte spiller quarterback i collegefilmer og som ikke akkurat er kjent for å ha mest mellom ørene og det de gjør best er å krunsje ølbokser i panna...Er ikke ungkaren et perfekt ekspempel?? Bare litt eldre enn collegealder Moro er det hvertfall..
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #11 Skrevet 25. juli 2005 neinei, ikke bare deg der! han høres jo helt sløøøva ut;D ← Neeei, han har cool stemme!!
Gjest skindeep Skrevet 26. juli 2005 #12 Skrevet 26. juli 2005 Jeg har sett på noen episoder og synest det er litt artig å se på, he he! Alt damene kan finne på å gjøre.. somme er jo helt desperat jo! Men stemmen hans er litt cool jah, det synest jeg og!!
Lillesøster Skrevet 28. juli 2005 #13 Skrevet 28. juli 2005 Må innrømme at jeg så i dag og forrige gang. Kom helt tilfeldig over det. Synes det er kjempemorsomt. Charlie er en virkelig kjekk kar, men det er få damer jeg synes passer til han. Alenemoren som han sendte ut i dag var jo kjempesøt, hun hadde sikkert passet til han.
MiniMjau Skrevet 29. juli 2005 #14 Skrevet 29. juli 2005 Ja endelig en ungkar som er litt "virkelig". Jeg skjønner ikke at ho "white-trash" dama er der ennå! Håper han ender opp med Sarah W, ser ut som om de har funnet tonen best. Hun var jo veldig klengete i går da, når white-trash dama prøvde å få litt alene tid med ungkaren så kom hun og satte seg klint intil de. hehehe.... Lurer på om det er litt "skuespill" hele greia, eller om de rett og slett har casta andre typer jenter denne gangen??
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2005 #15 Skrevet 29. juli 2005 Ja endelig en ungkar som er litt "virkelig". Jeg skjønner ikke at ho "white-trash" dama er der ennå! Håper han ender opp med Sarah W, ser ut som om de har funnet tonen best. Hun var jo veldig klengete i går da, når white-trash dama prøvde å få litt alene tid med ungkaren så kom hun og satte seg klint intil de. hehehe.... Lurer på om det er litt "skuespill" hele greia, eller om de rett og slett har casta andre typer jenter denne gangen?? ← Ja, jeg hadde også sett for meg at det skulle bli Sarah W etter de to første episodene... Men nå var hun altfor klengete ja... Og ganske frekk i munnen. Hun har vel gravet sin egen grav da hun røpte til en av de andre at Charlie hadde fortalt henne hvilke 4 jenter som blir igjen til slutt. Og at den jenta sladrer til Charlie, som vi så i previewet til neste episode...
Gjest Primula Skrevet 30. juli 2005 #16 Skrevet 30. juli 2005 Jeg ser på, men klarte ikke å holde meg lenger. Måtte se etter på den amerikanske siden for å se hvem han valgte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå