Gå til innhold

Tips til hudlege i Oslo-området som er god på rynker? Eller andre tips mot rynker under øynene? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er kun 26 år og har en del rynker rundt øynene, og har fått noen som nå er der statisk.. De er der alltid når jeg våkner og forsvinner gradvis utover dagen, men aldri helt. Vet at det finnes viktigere ting her i verden og noe jeg ikke burde bry seg så mye om, men det preger meg ettersom jeg bare er 26 år, og aldri ser noen andre på min alder med så synlige rynker under øynene. Føler det er veldig synlig på meg, og noe folk legger merke til.. 

lurte derfor på om noen har noen tips til en god hudlege rundt Oslo? Ønsker ikke å gjøre et inngrep i en så ung alder, men hjelp til hudpleierutiner og om det eventuelt er noe annet jeg kan gjøre før man går drastisk til verks. Ønsker veldig gjerne å snakke med noen som er gode på området. Om det er noen som eventuelt har lignende erfaringer og noen tips :) 

Anonymkode: 57249...862

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde besøke en hudpleieklinikk. På Ullevål ligger en hudpleieklinikk som heter akademiklinken, de har forskjellige behandlere og sikkert det meste av behandlinger å tilby også. Jeg er veldig fornøyd med behandlingen der og går dit jevnlig. Er det langt unna deg, så kan du jo bare google og se om det er noen nærmere. Lykke til da :)

Anonymkode: 8465c...4df

Skrevet

Hudklinikken i Folketeaterpassasjen er velrenommert.

Anonymkode: 00af1...824

Skrevet

Hva kan gjøres med rynker under øynene utenom å fylle de inn?

Anonymkode: 4897f...28e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...