Gå til innhold

Bokanbefaling!

Anbefalte innlegg

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Jeg må bare anbefale en knallgod bok jeg leste denne uka. "Det er trikken i ditt liv" av debutant Yvonne C. Kuhn, som jeg kjøpte til kr.99 på Narvesen. Hun vant visst Gyldendahls konkurranse om beste kjærlighetsroman med denne, og det forstår jeg godt! Utrolig bra og orgiginalt skrevet - en stor leseropplevelse! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Morsom bok, men jeg var nok ikke så begeistret som deg. Hovedpersonen var jo så utrolgi usympatisk - selv om det hadde sine romantiske grunner.

Tror det har vært minst en tråd som har tatt opp denne boka før. Likte godt språket i boka, forresten.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg har også lest den, husker at jeg syntes den var ok, men den har nok føyd seg inn i rekken av bøker som ikke satte dype spor hos meg,

Gjest Gjesta
Skrevet

Hmm, hørt at den er kjedelig jeg. Uansett har jeg hatt nok kjærlighetssorg i mitt livb til å vilel lese om det .. hehe he :ler:

Gjest seroxata
Skrevet

synes den var ganske så søt jeg :)

Skrevet

Den 4. regelen. Der har du ei utrolig bok. Det er den beste boka jeg har lest på flere år. Anbefales på det sterkeste.

Skrevet

Den fjerde regelen syns jeg var ulidelig kjedelig. (Faktisk så kjedelig at jeg bare kom halvveis, kanskje burde jeg fortsatt..?)

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Vittig, så forskjellig vi opplever bøker (og andre opplevelser)! Smaken er visst som baken ja.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...