Gjest Sarah Jessica Skrevet 24. juli 2005 #1 Skrevet 24. juli 2005 Jeg må bare anbefale en knallgod bok jeg leste denne uka. "Det er trikken i ditt liv" av debutant Yvonne C. Kuhn, som jeg kjøpte til kr.99 på Narvesen. Hun vant visst Gyldendahls konkurranse om beste kjærlighetsroman med denne, og det forstår jeg godt! Utrolig bra og orgiginalt skrevet - en stor leseropplevelse!
Gjest LoisLane Skrevet 24. juli 2005 #2 Skrevet 24. juli 2005 Morsom bok, men jeg var nok ikke så begeistret som deg. Hovedpersonen var jo så utrolgi usympatisk - selv om det hadde sine romantiske grunner. Tror det har vært minst en tråd som har tatt opp denne boka før. Likte godt språket i boka, forresten.
Gjest Embla s Skrevet 24. juli 2005 #3 Skrevet 24. juli 2005 Jeg har også lest den, husker at jeg syntes den var ok, men den har nok føyd seg inn i rekken av bøker som ikke satte dype spor hos meg,
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #4 Skrevet 25. juli 2005 Hmm, hørt at den er kjedelig jeg. Uansett har jeg hatt nok kjærlighetssorg i mitt livb til å vilel lese om det .. hehe he
Minimor Skrevet 25. juli 2005 #6 Skrevet 25. juli 2005 Den 4. regelen. Der har du ei utrolig bok. Det er den beste boka jeg har lest på flere år. Anbefales på det sterkeste.
Hilde Skrevet 25. juli 2005 #8 Skrevet 25. juli 2005 Den fjerde regelen syns jeg var ulidelig kjedelig. (Faktisk så kjedelig at jeg bare kom halvveis, kanskje burde jeg fortsatt..?)
Gjest Sarah Jessica Skrevet 25. juli 2005 #9 Skrevet 25. juli 2005 Vittig, så forskjellig vi opplever bøker (og andre opplevelser)! Smaken er visst som baken ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå