bekymra Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Hadde et veldig ivrig familiemedlem som ville handle til oss når vi fant ut jeg var gravid. Hun kjøpte da skumgummimadrass til sprinkelsengen. Er det innafor, eller ville dere diskret kjøpt ny madrass til sengen?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 Kjøp selvfølgelig ny. Anonymkode: daa4f...7d2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 5 minutter siden, bekymra skrev: Hadde et veldig ivrig familiemedlem som ville handle til oss når vi fant ut jeg var gravid. Hun kjøpte da skumgummimadrass til sprinkelsengen. Er det innafor, eller ville dere diskret kjøpt ny madrass til sengen? Hvorfor skal ikke skumgummimadrass være innafor? Anonymkode: f6117...057 1
bekymra Skrevet 23. september 2020 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal ikke skumgummimadrass være innafor? Anonymkode: f6117...057 Har bare lest steder at det ikke er helt optimalt, og jeg merker jo at baby blir ganske klam og svett av og til om nettene, selv nå som det er kjøligere i været. Hun er veldig varm av seg, kanskje det hjelper med en litt mer pustende og "ordentlig" madrass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå