studentkvinnen Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Hei, jeg skal skrive ett essay om nevrotisisme - og om arveligheten rundt dette eller rundt tvillinger om da begge får det eller bare en - med andre ord arv. Men jeg klarer ikke komme opp med en problemstilling, noen som kan hjelpe? Er desperat! Ha en fin dag:-)
studentkvinnen Skrevet 23. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2020 @Trutle nei, det må ikke være arvelig, det skal jeg på ingen måte påstå. Men i noen studier har det kommet frem, at det kan vare arvelig. Er det jeg prøver å finne ut av, men klarer ikke komme på en problemstilling Beklager om det kom frem på en måte der jeg indikerte at det var arvelig!
anonymLala Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 ‘’I hvilken grad kan nevrotisisme være arvelig’’? Hvilken metode bruker du forresten? 1
studentkvinnen Skrevet 23. september 2020 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2020 (endret) @anonymLala Er til et essay, usikker på metode, men innenfor evolusjonspsykologi. Men bruker femfaktormodellen og arveligheten av personlighetstrekk her. Men er ett 1000-ords essay så må virkelig spisse problemstillingen min! Endret 23. september 2020 av studentkvinnen
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #6 Skrevet 27. september 2020 På 23.9.2020 den 10.14, studentkvinnen skrev: @Trutle nei, det må ikke være arvelig, det skal jeg på ingen måte påstå. Men i noen studier har det kommet frem, at det kan vare arvelig. Er det jeg prøver å finne ut av, men klarer ikke komme på en problemstilling Beklager om det kom frem på en måte der jeg indikerte at det var arvelig! Jeg tror det var et forslag til problemstilling, ikke et spørsmål. Anonymkode: fae44...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #7 Skrevet 27. september 2020 Nevrotisisme - arvelig eller medfødt? Anonymkode: efa43...b61
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #8 Skrevet 27. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nevrotisisme - arvelig eller medfødt? Anonymkode: efa43...b61 Hva er forskjellen? «Nevrotisisme - arv eller miljø?» ville jeg sagt. Anonymkode: 4f958...a69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå