AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Jeg har fra naturens side to ulike bryst. Ikke bare ulik str, men de ser ulike ut. Ett er fastere enn det andre. Etter amming ble forskjellen enda tydeligere. Dette gjør meg veldig selvbevisst og har knapt hatt sex de siste 7 årene. Jeg er singel og har vært det i 6 år. Jeg blir nesten prippen fordi jeg har aversjon mot at en mann skal se de og tenke jeg er ekkel. Jeg blir betraktet som pen, så det å ta av bhen og finne ut at puppene ser helt fæl ut tenker jeg må være tidenes turn off. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Er det riktig som jeg tenker? Elsker i utgangspunktet sex, men dette har låst seg helt. Anonymkode: 494bd...341
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 Jeg synes ikke det er noe å bry seg om, men jeg forstår at det kan gi komplekser. Jeg hadde selv komplekser da jeg var ung, da jeg følte jeg hadde digre areolaer, som omtrent gikk i ett med hudfargen. Jeg er veldig lys, så de var knapt lysrosa. Jeg hadde store bryster også, det ene omtrent en halv-hel cupstørrelse. Attpåtil var areola også større på det større brystet. Nå er puppene slappe, som hengende overvektige beverhaler (fremdeles store bryst) og brystvortene peker hver sin vei og faller under armen når jeg ligger på rygg. Jeg gjør ikke noe av det, men kanskje ville det vært annerledes om jeg måtte treffe ny mann. Anonymkode: 7a02f...313 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke det er noe å bry seg om, men jeg forstår at det kan gi komplekser. Jeg hadde selv komplekser da jeg var ung, da jeg følte jeg hadde digre areolaer, som omtrent gikk i ett med hudfargen. Jeg er veldig lys, så de var knapt lysrosa. Jeg hadde store bryster også, det ene omtrent en halv-hel cupstørrelse større. Attpåtil var areola også større på det større brystet. Nå er puppene slappe, som hengende overvektige beverhaler (fremdeles store bryst) og brystvortene peker hver sin vei og faller under armen når jeg ligger på rygg. Jeg gjør ikke noe av det, men kanskje ville det vært annerledes om jeg måtte treffe ny mann. Anonymkode: 7a02f...313 Anonymkode: 7a02f...313
Fioljenta Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 Jeg har lest at det er helt vanlig at det ene er større/fastere enn andre. 🙂 Forresten, hvis han synes du er ekkel pga. noe sånt, da er han ikke mye å ha på! Vær stolt av kroppen din. Min har mange rariteter og bærer preg av både det ene og det andre - nesten som en liten historiebok. Og jeg har lært meg å like den. Akkurat det tok riktignok litt tid. Min kropp er ikke perfekt, men det gjør godt å like den uansett. 2
Hippogriff Skrevet 23. september 2020 #5 Skrevet 23. september 2020 Det er jo ganske vanlig med forskjeller i både størrelse, fasthet og utseende. At det forsterker seg etter et par ammerunder, er vel også ganske vanlig. Dette ville jeg ikke hengt meg for mye opp i, var jeg deg. En annen ting jeg for øvrig har lagt merke til, er at menn ikke ser ut til å legge merke til det samme som meg selv ved kroppen min. De er opptatt av helt andre ting enn de jeg selv kunne tenkt meg var annerledes. Det er som om de ikke ser det samme som jeg ser. Heldigvis, får en nesten si. Noe å tenke på for deg også? 4
Hillbill Skrevet 23. september 2020 #6 Skrevet 23. september 2020 52 minutter siden, Hippogriff skrev: En annen ting jeg for øvrig har lagt merke til, er at menn ikke ser ut til å legge merke til det samme som meg selv ved kroppen min. De er opptatt av helt andre ting enn de jeg selv kunne tenkt meg var annerledes. Det er som om de ikke ser det samme som jeg ser. Heldigvis, får en nesten si. Noe å tenke på for deg også? Amen! Vi er ikke så kritiske til kropp som dere er. Vel, noen er, men de fleste tør jeg påstå ikke er det. Jeg hadde nok sett det, men det hadde knapt nok vært en fartsdump i forhold til sex. Hadde vel tenkt noe sånt som "Oi,..?... og så hadde det vært glemt og fokuset hadde vært helt andre ting. Det er rett og slett en liten filleting du har klart å blåse opp og ut av proporsjoner i eget hode. Senk skuldrene og nyt 🙂 4
Geojak Skrevet 23. september 2020 #7 Skrevet 23. september 2020 Sikkert ikke så, lett å la det være. Men jeg tror ikke du skal henge deg så mye opp i utseende til,puppene dine. om du har en mann som elsker deg, elsker han også,hvordan du ser ut med alle mulige skavanker. Selv har jeg vært gift i snart 30,år, og kroppene har naturlig nok endret seg med årene. Puppene hennes henger og er mye slappere enn de var da hun var 20, naturlig nok, men jeg elsker de fortsatt, og nyter å se på dem og kose med dem. på samme måte tror jeg nok en mann vil elske å kose med deg og puppene dine, så,lenge han elsker deg. 1
Gjest Middelmådig Skrevet 24. september 2020 #8 Skrevet 24. september 2020 Det hadde jeg likt godt! Elsker å oppdage små finurligheter med en partners kropp. Akkurat på samme måte som at å finne sensuelle punkter og tenningsmønstre er gøy. Ingen er perfekte! Og det er det beste med det hele.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #9 Skrevet 24. september 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fra naturens side to ulike bryst. Ikke bare ulik str, men de ser ulike ut. Ett er fastere enn det andre. Etter amming ble forskjellen enda tydeligere. Dette gjør meg veldig selvbevisst og har knapt hatt sex de siste 7 årene. Jeg er singel og har vært det i 6 år. Jeg blir nesten prippen fordi jeg har aversjon mot at en mann skal se de og tenke jeg er ekkel. Jeg blir betraktet som pen, så det å ta av bhen og finne ut at puppene ser helt fæl ut tenker jeg må være tidenes turn off. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Er det riktig som jeg tenker? Elsker i utgangspunktet sex, men dette har låst seg helt. Anonymkode: 494bd...341 Er enig med de andre som har svart, men hvis det har låst seg fullstendig for deg og dette er grunnen til at du ikke klarer å møte nye menn, så hadde jeg jaggu meg tatt kontakt med en plastisk kirurg for å sett om det er noe som kan gjøres. Jeg har sett på tv at damer som har veldig stor forskjell på brystene, og som har problemer på grunn av dette, har fått de korrigert med operasjon. Anonymkode: f2c83...9a1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #10 Skrevet 24. september 2020 Vel det er jo damer og menn som dumper partner over smp detaljer, men du får styre unna disse. Anonymkode: 235a7...48c
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 24. september 2020 #11 Skrevet 24. september 2020 På 23.9.2020 den 9.31, AnonymBruker skrev: Jeg har fra naturens side to ulike bryst. Ikke bare ulik str, men de ser ulike ut. Ett er fastere enn det andre. Etter amming ble forskjellen enda tydeligere. Dette gjør meg veldig selvbevisst og har knapt hatt sex de siste 7 årene. Jeg er singel og har vært det i 6 år. Jeg blir nesten prippen fordi jeg har aversjon mot at en mann skal se de og tenke jeg er ekkel. Jeg blir betraktet som pen, så det å ta av bhen og finne ut at puppene ser helt fæl ut tenker jeg må være tidenes turn off. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Er det riktig som jeg tenker? Elsker i utgangspunktet sex, men dette har låst seg helt. Anonymkode: 494bd...341 Alle kvinner som har lært seg å bli glad i kroppen sin er turn on. Det har ingenting å si om puppene er av ulik størrelse. Det er ikke det fysiske det handler om.
draug 75 Skrevet 24. september 2020 #12 Skrevet 24. september 2020 Tvert imot. Alle kvinner har asymmetrisk byste. At det er litt ekstra asymmetrisk, det legger bare til litt ekstra "interessantitet" i det hele. 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #13 Skrevet 24. september 2020 8 minutter siden, draug 75 said: Tvert imot. Alle kvinner har asymmetrisk byste. At det er litt ekstra asymmetrisk, det legger bare til litt ekstra "interessantitet" i det hele. Nå var du søt hehe Jeg har fundert ganske mye på dette, for det var en greie før ammingen også, men da kom jeg unna med det på en annen måte. Da var det mest str forskjell, men de så nogen lunde like ish ut.. de så iallefall ut som slektninger. Nå etter svangerskap og amming så er de knapt på samme planet. Og jeg har kommet til at det faktum at mange menn kategoriserer meg som pen gjør at fallhøyden blir litt ekstra problematisk. Jeg innbiller meg at menn forventer noe annet enn det de får.. ts Anonymkode: 494bd...341 2
draug 75 Skrevet 25. september 2020 #14 Skrevet 25. september 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg har kommet til at det faktum at mange menn kategoriserer meg som pen gjør at fallhøyden blir litt ekstra problematisk. Det som ligger bak den der setninga der, den skulle jeg viss da jeg var 14-15 år at pene jenter sliter med. Så his jeg skulle dra tilbake og innprente Draug75, 14 år noe, så var det at "husk at de pene jentene, er veldig klar over... (osv)"
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #15 Skrevet 26. september 2020 Mine bryster har en forskjell på to cup-størrelser. Jeg bruker innlegg i bh-en pga dette, siden det er umulig for meg å finne bh-er som passer. Jeg tenker aldri over det bortsett fra når jeg prøver nye bh-er. Noen menn kommenterer det, som i "denne puppen er større enn den andre", og så sier jeg "ja, de er litt forskjellige", og så sier de kanskje: " jeg liker aller best den største puppen/den minste puppen", eller "jeg liker begge to like godt, men på hver sin måte", og så svarer kanskje jeg at "jeg liker best den største puppen". Og så fortsetter praten om alt mellom himmel og jord. Jeg har aldri opplevd at noen menn har syntes det var rart eller ekkelt. Pupper er jo deilige, om de er små eller store, hengende eller struttende 😍. Anonymkode: 87783...38e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #16 Skrevet 26. september 2020 Menn bryr seg ikke! Hilsen mann. Pupper er digg uansett Anonymkode: 055b6...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå