Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo 

Er det noen som har hatt en følelse om det er jente eller gutt som ligger i magen? Har magefølelsen stemt? Vi skal på oul om et par uker, og hadde vært fint å vite mtp at vi kun har jenteklær 😊

Jeg hadde en "trygg" følelse på at det var jente forrige gang, og det var det, virkelig 😊❤️ 

Nå kjenner jeg ingenting, men det gjør visst alle andre rundt meg hehe.. 

Anonymkode: 54036...9e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magefølelsen sa jente, men den gang ei. :)

Anonymkode: 07373...9a0

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Magefølelsen sa jente, men den gang ei. :)

Anonymkode: 07373...9a0

Spennende 😊❤️ 

Skrevet

Hva i alle dager tenker du å oppnå med en sånn tråd? 

Nei, magefølelsen din er overhodet ikke en målestokk på om du får en gutt eller jente. Du kan ikke "føle" om det er gutt eller jente, herregud... 

Du trenger ikke kjøpe klær på mange, mange måneder ennå, så du har god tid til å vente til OUL for å vite kjønnet. 

Anonymkode: abe2f...483

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, magefølelsen din er overhodet ikke en målestokk på om du får en gutt eller jente. Du kan ikke "føle" om det er gutt eller jente, herregud... 

Du trenger ikke kjøpe klær på mange, mange måneder ennå, så du har god tid til å vente til OUL for å vite kjønnet. 

Slapp av du a. Kan da vel hende hun bare syns det er morsomt å se, bla videre hvis du syns det er totalt uinteressant. 

Nummer 1: Magefølelsen sa jente og det kom jente.

Nummer 2: Magefølelsen sa gutt. På tidlig ultralyd i uke 14 fikk vi beskjed om jente. Fikk det ikke til å stemme, magefølelsen sa fortsatt at det var gutt. Var på oul i uke 20, der så vi en liten gutt☺️

Anonymkode: bb889...5b1

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned. 

• Liker 3
Skrevet

Magefølelsen sa jente begge gangene, og det stemte 🙂

Anonymkode: cb4d1...733

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av du a. Kan da vel hende hun bare syns det er morsomt å se, bla videre hvis du syns det er totalt uinteressant. 

Nummer 1: Magefølelsen sa jente og det kom jente.

Nummer 2: Magefølelsen sa gutt. På tidlig ultralyd i uke 14 fikk vi beskjed om jente. Fikk det ikke til å stemme, magefølelsen sa fortsatt at det var gutt. Var på oul i uke 20, der så vi en liten gutt☺️

Anonymkode: bb889...5b1

Ja det er veldig spennende å vite hva andre har erfart, jeg føler ingenting akkurat nå 😅 

Har hørt om folk som får vite kjønn på oul og senere ultralyd, og det kommer noe helt annet ut😊 det er litt spesielt. 

Skrevet

Jeg var helt sikker på gutt, og gutt ble det. 

Anonymkode: 3ad3f...9b0

Skrevet

Magefølelsen første gang sa 100% gutt. Og det var det. Denne gangen sa den gutt igjen, men var ikke like skråsikker. Det blir i følge TUL og OUL ei jente :)

Anonymkode: 4caa2...1cb

Skrevet

Magefølelsen min har stemt begge gangene🥰

Anonymkode: 1f148...eb9

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo 

Er det noen som har hatt en følelse om det er jente eller gutt som ligger i magen? Har magefølelsen stemt? Vi skal på oul om et par uker, og hadde vært fint å vite mtp at vi kun har jenteklær 😊

Jeg hadde en "trygg" følelse på at det var jente forrige gang, og det var det, virkelig 😊❤️ 

Nå kjenner jeg ingenting, men det gjør visst alle andre rundt meg hehe.. 

Første svangerskap sa gutt, men det ble jente. Nå følte jeg at det også ble gutt ettersom at dette svangerskapet vsr totalt annerledes enn nr 1, og denne gangen hadde jeg rett 😊

Anonymkode: 4d7ae...7c6

Skrevet

Magefølelsen sa jente med mine to første, og det stemte. Denne gangen har jeg vært veldig frem og tilbake, og har virkelig ingen anelse. OUL om 3 uker😄

Anonymkode: 7548f...fb0

Skrevet

Magefølelsen med første sa gutt hele veien, OUL sa gutt, og gutt kom det. Jeg var ikke i tvil💙

Andre gangen hadde jeg ikke den fjerneste anelse, hadde ikke noen magefølelse i det hele tatt, og kunne like gjerne vært en katt liksom - men OUL viste jente, og jenta kom💜

Anonymkode: 38028...309

Skrevet

Mine barn er født på den tiden da vi fikk vite kjønnet etter at barnet ble født. 

Med førstemann endret magefølelsen seg fra dag til dag. Det ble en gutt. 

Med andremann var jeg overbevist om at jeg skulle ha en jente, og det ble det. 😊

Anonymkode: d6d6a...f12

Skrevet

Magefølelsen sa jente. NIPT sa gutt. Det ble gutt.

Anonymkode: 942af...e32

Skrevet

Herlig! Så spennende! Jeg pleier vanligvis å ha en magefølelse som alltid stemmer på andre ting, men dette her er veldig annerledes.. Jeg har en liten følelse, men det kan likevel være de som har sagt at "det blir sånn og sånn" hvis dere skjønner 😅 det er litt spennende akkurat nå. 

Selvfølgelig er det ting ved ultralyd jeg er mer bekymret over, men nå som vi ikke vet noe, vil jeg gjerne fokusere på det som gjør meg glad og spent i graviditeten. Og magefølelsen min er jo ingen faktaboks, men gøy er det fordet 😊

God tid har jeg uansett☺️

Så gøy å lese andres erfaringer med dette temaet, tusen takk ❤️ 

Skrevet

Min magefølelse sier jente, får vite om 3 uker😁 men er kanskje fordi jeg ønsker meg en jente fordi vi har gutt fra før. Hadde ingen magefølelse om noe sist men da håpet jeg på gutt og det fikk jeg 💙

Anonymkode: 6d0b9...857

Skrevet

Var sikker på det var gutt, frem til OUL og de sa jente. og jente ble det ❤️ 

Skrevet

Jeg hadde en veldig sterk magefølelse på det som viste seg å være riktig kjønn. Jeg fikk beskjed om at barnet mest sannsynlig var et annet kjønn på TUL, men jeg tenkte at det nok ikke kunne stemme. Fikk bekreftet på OUL at magefølelsen min stemte.

Anonymkode: 5b90a...dcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...