AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Synes det er så trasig. Jeg og samboer har ikke sex. Vi kysser og koser aldri heller, kan det ha en sammenheng? Han klager såklart på det, jeg har sagt gang på gang at jeg trenger litt mer oppmerksomhet i hverdagen og, det holder ikle at han plutselig ligger der mer stå og begynner å stryke meg på innsiden av låret. Når jeg en sjelden gang går med på det, så føles det rart. Da er det ikke nytelse, men noe jeg gjør for å ha gjort det... Hva må til for at dere opprettholder sexlysten? Anonymkode: d063a...90f
FrkZ Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 Veldig viktig å flørte, kose, kysse, og gi hverandre positiv oppmerksomhet ellers også. Da bygger man opp sexlyst🤗 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 Det er veldig viktig med hverdagskosen, som IKKE er sex. Sitte i armkroken når man ser på tv om kvelden, klemme, et lite kyss her og der. Om all fysisk kontakt skal være sex, er ikke det noe stas. I tillegg er det det at sex avler sex. Om man sjelden/aldri har sex eller tenker på det, forsvinner også lysten. Så om du ønsker å ha lyst, oppsøk erotiske ting. Les pirrende tekster, se på bilder, fantaser, kos med deg selv. Her har vi begge, og særlig jeg, slitt veldig med lysten etter at vi fikk barn, og går i konstant søvnunderskudd og tidsnød. Jeg er nødt til å jobbe for å få opp lysten. Og vi avtaler når vi skal ha sex.. Så får vi jobbet opp lysten. Det å "Hey, bolle??" funker ikke, for jeg klarer ikke bli kåt på kommando. Jeg trenger å få jobbet meg opp. Anonymkode: d18f0...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 Det er vanskelig det der. Jeg har en mann som gir meg masse oppmerksomhet på dagtid også, men det har veldig ofte/alltid en seksuell undertone. Det er alltid en forventning om sex i lufta, og det er slitsomt. Skulle ønske det gikk av å ligge i skje på sofaen, eller sitte i armkroken, eller fått en masasje uten at man har en hard penis trykt oppi ryggen. Men når man ser på det andre veien, jeg er jo veldig glad for at han fortsatt tenner på meg, glad for at han ikke er impotent. Men det er slitsomt når alt handler om sex.. Og lite er kos uten forpliktelser. Anonymkode: c30d3...16f 2
Fioljenta Skrevet 24. september 2020 #5 Skrevet 24. september 2020 Har dere testet det med kjærlighetsspråk? Det har hjulpet oss MASSE. Det hjalp meg til å skjønne at mannen min er glad i meg (og motsatt). Og da kom sexlysten lettere «av seg selv». Det er utrolig slitsomt å «produsere sexlyst», synes jeg. Så for oss hjelper det å flytte fokuset litt fra sex til å vise at vi liker hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå