Fredelig Skrevet 24. september 2020 #21 Skrevet 24. september 2020 Handlet der flere ganger, bare positive erfaringer. Rask levering.
Gjest eeyore83 Skrevet 27. september 2020 #22 Skrevet 27. september 2020 Har bestilt derfra noen ganger og har vært kjempefornøyd med alt. Rask levering også
Nikea Skrevet 28. september 2020 #23 Skrevet 28. september 2020 Kjempefornøyd med dem, har handlet der mange ganger
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #24 Skrevet 28. september 2020 Kjempebra nettbutikk! Bor i Nord Norge og selv da kommer pakken på 2-3 dager. Bare å bestille! Anonymkode: ebadf...261 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #25 Skrevet 20. mars 2021 Er det flere som har problemer med leveringsmåte her? Jeg klikket hjem et par sko fra denne nettsiden siden de brukte Helthjem og jeg foretrekker de. Men neste gang jeg skulle bestille derfra kom det kun opp Postnord som mulig levering til min adr. For å teste så prøvde jeg på nytt dagen etter og da kom Helthjem opp igjen. Hvorfor varierer de??? Blir gal. Anonymkode: 6b052...c12
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #26 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det flere som har problemer med leveringsmåte her? Jeg klikket hjem et par sko fra denne nettsiden siden de brukte Helthjem og jeg foretrekker de. Men neste gang jeg skulle bestille derfra kom det kun opp Postnord som mulig levering til min adr. For å teste så prøvde jeg på nytt dagen etter og da kom Helthjem opp igjen. Hvorfor varierer de??? Blir gal. Anonymkode: 6b052...c12 Kommer det ikke an på størrelsen på pakken da? At det blir Post Nord når pakken blir større enn en viss tyngde og mål? Anonymkode: 853ee...485
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #27 Skrevet 20. mars 2021 En av mine favoritt-nettbutikker og har kun positive erfaringer. Kjapp levering - en gang bestilte jeg noe midt på dagen og fikk pakken med posten i postkassen dagen etter. Anonymkode: 13c4b...07d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #28 Skrevet 20. mars 2021 Bare positive erfaringer! Kjøper alt mitt sportstøy derfra! Superrask levering. Retur en enkel sak. 👍🏻👍🏻👍🏻 Anonymkode: 76f8e...4a8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #29 Skrevet 20. mars 2021 Trygt å bestille derfra. Rask levering. Men obs obs, de har ofte høye priser. Ville sjekket ut prisen andre steder også. Anonymkode: 4cce0...db9
Dillan Skrevet 20. mars 2021 #30 Skrevet 20. mars 2021 Jeg er ikke fornøyd. De hadde tilbud på en vare og det sto at de hadde 200 på lager, men da pakken ble sendt fikk jeg beskjed om at de var utsolgt. Sto fortsatt att de hadde 200 på lager når jeg gikk inn og sjekka. Ba om å få en annen størrelse, men det svarte de ikke på. De endra ikke på lagerbeholdningen i løpet av de 2 ukene jeg sjekka i ettertid.. Fikk det andre jeg bestilte etter et par purringer, men syns hele greia var surrete og useriøst. Men fikk jo noe av det jeg bestilte, og betalte bare for det, så sånn sett var det jo greit nok.
Rosabløff Skrevet 20. mars 2021 #31 Skrevet 20. mars 2021 Som andre skriver; veldig rask levering. Synes de har bra utvalg og opplever ikke at de er noe særlig dyrere enn andre butikker. Bruker prisjakt for å sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå