Gå til innhold

Menstruasjon under graviditet?

Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Gjest Wasabi

Innbiller meg å ha hørt at enkelte kan oppleve å ha "mensen" under graviditet. Hvordan arter det seg?

Jeg har akkurat fått mensen igjen, men den er så annerledes enn vanlig denne gangen. Er helt sikkert mensen, men fikk meg til å tenke på at noen opplever "mensen" selv om de er gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det to ganger nå. Jeg tror at jeg har fått mensen, men så er den litt annerledes enn vanlig. Så får jeg en ørliten blødning noen dager etter mensen som gjør at jeg skjønner at noe er rart og så tar jeg en test. Og den var positiv! Så jeg ville tatt en test hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd å blø til tross for at jeg var gravid. Blødningen kom til vanlig tid, og artet seg nesten helt likt som normal mensen. Noen uker etter blødningen begynte jeg å blø på nytt, da litt mer annerledes. Fortsatte i nesten to uker før jeg fant ut at jeg var gravid... Syns det var merkelig, for jeg hadde ikke hatt sex i mellomtida.

Det hører med til historien at jeg mista spiren da, rundt uke 7.

Ta en test og sjekk, det går ann! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Takk for gode svar og oppmuntringer, Flowery og Lillie! Jeg har ikke noen tester liggende så jeg skal kjøpe i morgen. Har tatt på bind nå og regner med det er mensen. Men har et mikroskopisk håp.. Uansett, vi er tidlig i prøvingen så jeg prøver å ikke bli for giret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...