AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Hei. Jeg og samboer hadde samleie 5 dager før jeg hadde det som i kalenderen på tlf, kalles fruktbar(middels til høy sjanse for graviditet).. De siste dagene har jeg gått rundt med veldig ømme bryst, er veldig sårt om jeg kommer nær dem, og hatt litt stikkninger i høyre side av magen, nederst. Nå er det 7 dager til mens. Om ikke mens kommer tar jeg så klart test. Tror dere sjansen er stor for graviditet? Er ikke prøvere, men gjør ikke noe for å stoppe en evt graviditet. Den dagen vi blir gravide, er ungen mer enn hjertelig velkommen. Har ikke gått på prevensjon på 1.5 år. Anonymkode: 793b1...914
Curlyme Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 Mens og graviditet symptomer er ganske like. Tviler på at du er gravid hvis du virkelig har mens etter det appen. Sæceller lever opptil 5 døgn. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 Sædceller kan faktisk leve i opp til 8 døgn, og blir du gravid her så er sannsynligheten stor for jente! Da jentesædcellene er større, «seigere» og lever lenger 😊 Anonymkode: eaada...55e
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 Det er det ingen av oss som kan vite 🤷🏼♀️ Symptomer viser seg ikke før du har fått HCG i kroppen. Har du HCG i kroppen så vil du få positivt utslag på en graviditetstest. Ergo, ta en test 🙂 Anonymkode: b5cf7...b52
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #5 Skrevet 23. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sædceller kan faktisk leve i opp til 8 døgn, og blir du gravid her så er sannsynligheten stor for jente! Da jentesædcellene er større, «seigere» og lever lenger 😊 Anonymkode: eaada...55e Legger også ved at «murring» og festesmerter/blødninger er vanlig ved starten av graviditet, også da små stikking. Men dette er også vanlig før mensen. Får du mens er heller ikke dette svar på at du ikke er gravid da gravide ofte går igjennom en mens etter å ha blitt befruktet. Alt dette er helt vanlig! Men ta en test som er ment for å ta tidlig selv om du får mens 😊 Anonymkode: eaada...55e
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #6 Skrevet 23. september 2020 Jeg ble gravid da jeg i følge appen min ikke var fruktbar, det var fortsatt noen dager igjen til jeg skulle ha eggløsning. Appen bomma med andre ord. Nå var vi prøvere, så det gikk jo helt fint. Jeg opplevde murringer (som rett før mens) som første symptom på graviditeten Anonymkode: 3bf35...792
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #7 Skrevet 23. september 2020 Om appen ligner de jeg bruker, så er den fruktbare perioden tida fram mot eggløsning der sædceller sannsynligvis kan overleve (ca fem dager før). Om dere hadde sex fem dager før der igjen tror jeg ikke det er spesielt stor sjanse for graviditet, men det er selvfølgelig mulig om eggløsning kommer tidligere enn appen din tror. Men om du vil bli gravid så er det altså meninga man har sex under de fruktbare dagene og ikke uka før Anonymkode: 6e499...91a 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #8 Skrevet 23. september 2020 Vi gjorde dette forrige prøveperiode. Mannen måtte dra på jobb. Resultatet var kjemisk graviditet, så det er ikke umulig. Anonymkode: b2d1c...4d6
Curlyme Skrevet 23. september 2020 #9 Skrevet 23. september 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble gravid da jeg i følge appen min ikke var fruktbar, det var fortsatt noen dager igjen til jeg skulle ha eggløsning. Appen bomma med andre ord. Nå var vi prøvere, så det gikk jo helt fint. Jeg opplevde murringer (som rett før mens) som første symptom på graviditeten Anonymkode: 3bf35...792 Du er fruktbar 5 dager før eggløsning. De dagene er grønne. Ts snakker om 5 dager før det igjen. Da er det veldig lite sannsynelig,hvis hun får mens etter appen på dagen.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #10 Skrevet 23. september 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sædceller kan faktisk leve i opp til 8 døgn, og blir du gravid her så er sannsynligheten stor for jente! Da jentesædcellene er større, «seigere» og lever lenger 😊 Anonymkode: eaada...55e Ohh gid bedre meg he rvar det mye håp og jente jada😂😂😂😂 Anonymkode: 26fde...486
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #11 Skrevet 23. september 2020 Sånne apper skal du ikke stole blindt på. De regner bare ut et gjennomsnitt for eggløsning, det er individuelt fra kvinne til kvinne. Det du må sjekke for å vite om du er fertil er konsisrens på utfloden, og evt LH nivå med eggløsningstester. Dvs, ikke bruk app som prevensjon. Du kan ha hatt eggløsning på dagen dere hadde sex. Anonymkode: 19b87...9fe 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #12 Skrevet 23. september 2020 40 minutter siden, Curlyme skrev: Du er fruktbar 5 dager før eggløsning. De dagene er grønne. Ts snakker om 5 dager før det igjen. Da er det veldig lite sannsynelig,hvis hun får mens etter appen på dagen. Jeg ordla meg feil, appen viste røde dager. Anonymkode: 3bf35...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå