Gå til innhold

Ditt beste hudpleie produkter fra wish??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er ditt beste kjøpt fra wish av hudpleieprodukter, som serum, ansikt krem osv osv? 

Og gode kremer/footmask for hard på føttene? 

Anonymkode: 599ca...709

Skrevet

Jeg tror ikke Wish har gode hudpleieprodukter. Alt de selger er jalla.

• Liker 15
Skrevet

Ville ikke kjøpt hudprodukt /sminke o.l. fra wish. Du kan aldri vite hva som er i produktene.

Anonymkode: 7b1e3...2e2

• Liker 7
Skrevet

Wish er for nips og gøy, ikke for hudpleie! 

Anonymkode: d5d8a...60c

• Liker 4
Skrevet

Men leser så ofte at folk kjøper fra ebay osv. Er ikke wish noe alla det samme :)? 

Skrevet

Ville aldri kjøpt noe fra wish. Vet ingenting om arbeidsforhold, kvalitet eller hva produktene egentlig består av. 

Anonymkode: fa61d...b6d

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men leser så ofte at folk kjøper fra ebay osv. Er ikke wish noe alla det samme :)? 

Wish er stasjonert i Asia og mesteparten av produktene de selger er ment for det asiatiske markedet og spesielt Kina, veldig mye av produktene er ulovlige kopier og farlig produkter. Det siste man bør kjøpe på Wish er hudpleieprodukter, leker til barn og elektriske og elektroniske produkter.

Anonymkode: afb98...747

• Liker 2
Skrevet

Vær så snill ikke kjøpe hudpleie og kosmetikk på Wish!

Produktene sendes eller er fra Kina, og der er det vanlig (eller påbudt) å teste alt som sendes ut av landet på dyr. Korea og Japan har motsatt lovverk, så de er trygge å kjøpe fra. Men i Kina dyrestester de såvidt jeg vet, alt uansett om merket i utgpkt er cruelty free, sålenge produktet sendes fra Kina. 

Anonymkode: bac04...25d

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja nettop. Å ikke noe man bør satse på. Vil du virkelig Smøre huden din med hestetiss? 

Anonymkode: 38f19...cf5

Skrevet

TS, hvis du er ute etter rimelige og samtidig effektive hudpleieprodukter, så kan du forsøke The Ordinary (selges bl.a. hos H&M (fysisk butikk) og mange nettbutikker) eller The Inkey List (hos Lookfantastic og Feelunique). Ellers har de et dansk merke hos Normal som heter Pure & Care med helt greie ingredienser, men jeg vet ikke hvor effektive de er. Ser ut som om C-vitaminserumet deres kan være bra, det samme gjelder collagen- og hyaluronsyreserumet deres (begge er fuktserum). De har også et godt utvalg av fotpleieprodukter. Renewing Foot Cream fra CeraVe er også bra, den får du kjøpt på nett til rundt en hundrelapp.

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ditt beste kjøpt fra wish av hudpleieprodukter, som serum, ansikt krem osv osv? 

Og gode kremer/footmask for hard på føttene? 

Man kjøper selvfølgelig ikke hudpleieprodukter fra Wish...

• Liker 2
Skrevet

Ts hær 

Takk for svar 🤣🤣👍👍

Da er ikke wish nips det samme som koreanske produkter fra ebay 

Dropper selvfølgelig og kjøpe noe fra wish

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts hær 

Takk for svar 🤣🤣👍👍

Da er ikke wish nips det samme som koreanske produkter fra ebay 

Dropper selvfølgelig og kjøpe noe fra wish

Det er funnet spor av avføring og urin i produkter fra ebay også. Kjøper ALDRI fra noe annet enn en ordentlig nettbutikk hvor man veit hva man får. 

Anonymkode: 38f19...cf5

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Har aldri bestilt hudpleie fra ebay heller, bra skjønner jeg 😁

Bra dere svarte meg 

Takk 🌸 

Skrevet

Vær så snill å ikke kjøp hudpleieprodukter fra sånne steder. Verken ebay eller wish. De putter masse dritt der, skjønner ikke at de har lov å selge. Finnes massevis av gode hudpleiesett i butikk! 

Personlig anbefaler jeg serien fra Clearstart. Kan kjøpes på apotek eller blivakker.no. Jeg bruker disse tre produktene og de gjør underverk!!! Fjernet alle kvisene mine, har aldri hatt så ren og fin hud!! Prisen er ok til å være god hudpleie og det varer lenge! Har hatt mine siden mars, de to første er ikke halvtomme engang, kremen brukte jeg opp igår. 

https://www.blivakker.no/product/3122112/dermalogica-clear-start-breakout-clearing-booster-30ml
https://www.blivakker.no/product/3048104/dermalogica-clear-start-foaming-wash-177ml

https://www.blivakker.no/product/3093669/dermalogica-clear-start-skin-soothing-hydrating-lotion-59ml

mtp føtter bruker jeg babyfoot fotmaske ca en gang hver 3 mnd. Kan også kjøpes på blivakker eller typ Vita

Skrevet
16 timer siden, AnonymBrukern skrev:

Vær så snill å ikke kjøp hudpleieprodukter fra sånne steder. Verken ebay eller wish. De putter masse dritt der, skjønner ikke at de har lov å selge. Finnes massevis av gode hudpleiesett i butikk! 

Personlig anbefaler jeg serien fra Clearstart. Kan kjøpes på apotek eller blivakker.no. Jeg bruker disse tre produktene og de gjør underverk!!! Fjernet alle kvisene mine, har aldri hatt så ren og fin hud!! Prisen er ok til å være god hudpleie og det varer lenge! Har hatt mine siden mars, de to første er ikke halvtomme engang, kremen brukte jeg opp igår. 

https://www.blivakker.no/product/3122112/dermalogica-clear-start-breakout-clearing-booster-30ml
https://www.blivakker.no/product/3048104/dermalogica-clear-start-foaming-wash-177ml

https://www.blivakker.no/product/3093669/dermalogica-clear-start-skin-soothing-hydrating-lotion-59ml

mtp føtter bruker jeg babyfoot fotmaske ca en gang hver 3 mnd. Kan også kjøpes på blivakker eller typ Vita

Ikke støtt bli vakker!! (Google eieren der)

Anonymkode: ab97c...ce3

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke støtt bli vakker!! (Google eieren der)

Hørt om han men kommer ikke til å betale full pris for dyre produkter i en annen butikk når de er på salg på blivakker🤣 hans politiske syn bryr jeg meg lite om

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBrukern skrev:

Hørt om han men kommer ikke til å betale full pris for dyre produkter i en annen butikk når de er på salg på blivakker🤣 hans politiske syn bryr jeg meg lite om

Finnes jo mange andre sider. Btw er innholdet i produktene du nevner ikke så bra 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...