AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #1 Skrevet 22. september 2020 Hva er ditt beste kjøpt fra wish av hudpleieprodukter, som serum, ansikt krem osv osv? Og gode kremer/footmask for hard på føttene? Anonymkode: 599ca...709
Djungelvrål Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 Jeg tror ikke Wish har gode hudpleieprodukter. Alt de selger er jalla. 15
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #3 Skrevet 22. september 2020 Ville ikke kjøpt hudprodukt /sminke o.l. fra wish. Du kan aldri vite hva som er i produktene. Anonymkode: 7b1e3...2e2 7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #4 Skrevet 22. september 2020 Wish er for nips og gøy, ikke for hudpleie! Anonymkode: d5d8a...60c 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #6 Skrevet 23. september 2020 Men leser så ofte at folk kjøper fra ebay osv. Er ikke wish noe alla det samme :)? Anonymkode: 599ca...709
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #7 Skrevet 23. september 2020 Ville aldri kjøpt noe fra wish. Vet ingenting om arbeidsforhold, kvalitet eller hva produktene egentlig består av. Anonymkode: fa61d...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #8 Skrevet 23. september 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men leser så ofte at folk kjøper fra ebay osv. Er ikke wish noe alla det samme :)? Anonymkode: 599ca...709 Wish er stasjonert i Asia og mesteparten av produktene de selger er ment for det asiatiske markedet og spesielt Kina, veldig mye av produktene er ulovlige kopier og farlig produkter. Det siste man bør kjøpe på Wish er hudpleieprodukter, leker til barn og elektriske og elektroniske produkter. Anonymkode: afb98...747 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #9 Skrevet 23. september 2020 Vær så snill ikke kjøpe hudpleie og kosmetikk på Wish! Produktene sendes eller er fra Kina, og der er det vanlig (eller påbudt) å teste alt som sendes ut av landet på dyr. Korea og Japan har motsatt lovverk, så de er trygge å kjøpe fra. Men i Kina dyrestester de såvidt jeg vet, alt uansett om merket i utgpkt er cruelty free, sålenge produktet sendes fra Kina. Anonymkode: bac04...25d 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #10 Skrevet 23. september 2020 Kosmetikk fra wish er kopier av «ekte vare» og mye lages under særdeles uhygieniske forhold. Det er funnet spor av urin, bensin og annet rart i det. Aldri i verden om det kommer i nærheten av min hud. https://stina.blogg.no/1504206242_s_farlig_er_ebay_sminke.html Anonymkode: 38f19...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #11 Skrevet 23. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men leser så ofte at folk kjøper fra ebay osv. Er ikke wish noe alla det samme :)? Anonymkode: 599ca...709 Ja nettop. Å ikke noe man bør satse på. Vil du virkelig Smøre huden din med hestetiss? Anonymkode: 38f19...cf5
Roci Skrevet 23. september 2020 #12 Skrevet 23. september 2020 TS, hvis du er ute etter rimelige og samtidig effektive hudpleieprodukter, så kan du forsøke The Ordinary (selges bl.a. hos H&M (fysisk butikk) og mange nettbutikker) eller The Inkey List (hos Lookfantastic og Feelunique). Ellers har de et dansk merke hos Normal som heter Pure & Care med helt greie ingredienser, men jeg vet ikke hvor effektive de er. Ser ut som om C-vitaminserumet deres kan være bra, det samme gjelder collagen- og hyaluronsyreserumet deres (begge er fuktserum). De har også et godt utvalg av fotpleieprodukter. Renewing Foot Cream fra CeraVe er også bra, den får du kjøpt på nett til rundt en hundrelapp. 3
Mezzosoprena Skrevet 23. september 2020 #13 Skrevet 23. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er ditt beste kjøpt fra wish av hudpleieprodukter, som serum, ansikt krem osv osv? Og gode kremer/footmask for hard på føttene? Anonymkode: 599ca...709 Man kjøper selvfølgelig ikke hudpleieprodukter fra Wish... 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #14 Skrevet 23. september 2020 Ts hær Takk for svar 🤣🤣👍👍 Da er ikke wish nips det samme som koreanske produkter fra ebay Dropper selvfølgelig og kjøpe noe fra wish Anonymkode: 599ca...709 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #15 Skrevet 23. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts hær Takk for svar 🤣🤣👍👍 Da er ikke wish nips det samme som koreanske produkter fra ebay Dropper selvfølgelig og kjøpe noe fra wish Anonymkode: 599ca...709 Det er funnet spor av avføring og urin i produkter fra ebay også. Kjøper ALDRI fra noe annet enn en ordentlig nettbutikk hvor man veit hva man får. Anonymkode: 38f19...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #16 Skrevet 23. september 2020 Har aldri bestilt hudpleie fra ebay heller, bra skjønner jeg 😁 Bra dere svarte meg Takk 🌸 Anonymkode: 599ca...709
AnonymBrukern Skrevet 23. september 2020 #17 Skrevet 23. september 2020 Vær så snill å ikke kjøp hudpleieprodukter fra sånne steder. Verken ebay eller wish. De putter masse dritt der, skjønner ikke at de har lov å selge. Finnes massevis av gode hudpleiesett i butikk! Personlig anbefaler jeg serien fra Clearstart. Kan kjøpes på apotek eller blivakker.no. Jeg bruker disse tre produktene og de gjør underverk!!! Fjernet alle kvisene mine, har aldri hatt så ren og fin hud!! Prisen er ok til å være god hudpleie og det varer lenge! Har hatt mine siden mars, de to første er ikke halvtomme engang, kremen brukte jeg opp igår. https://www.blivakker.no/product/3122112/dermalogica-clear-start-breakout-clearing-booster-30ml https://www.blivakker.no/product/3048104/dermalogica-clear-start-foaming-wash-177ml https://www.blivakker.no/product/3093669/dermalogica-clear-start-skin-soothing-hydrating-lotion-59ml mtp føtter bruker jeg babyfoot fotmaske ca en gang hver 3 mnd. Kan også kjøpes på blivakker eller typ Vita
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #18 Skrevet 24. september 2020 16 timer siden, AnonymBrukern skrev: Vær så snill å ikke kjøp hudpleieprodukter fra sånne steder. Verken ebay eller wish. De putter masse dritt der, skjønner ikke at de har lov å selge. Finnes massevis av gode hudpleiesett i butikk! Personlig anbefaler jeg serien fra Clearstart. Kan kjøpes på apotek eller blivakker.no. Jeg bruker disse tre produktene og de gjør underverk!!! Fjernet alle kvisene mine, har aldri hatt så ren og fin hud!! Prisen er ok til å være god hudpleie og det varer lenge! Har hatt mine siden mars, de to første er ikke halvtomme engang, kremen brukte jeg opp igår. https://www.blivakker.no/product/3122112/dermalogica-clear-start-breakout-clearing-booster-30ml https://www.blivakker.no/product/3048104/dermalogica-clear-start-foaming-wash-177ml https://www.blivakker.no/product/3093669/dermalogica-clear-start-skin-soothing-hydrating-lotion-59ml mtp føtter bruker jeg babyfoot fotmaske ca en gang hver 3 mnd. Kan også kjøpes på blivakker eller typ Vita Ikke støtt bli vakker!! (Google eieren der) Anonymkode: ab97c...ce3 1
AnonymBrukern Skrevet 24. september 2020 #19 Skrevet 24. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke støtt bli vakker!! (Google eieren der) Anonymkode: ab97c...ce3 Hørt om han men kommer ikke til å betale full pris for dyre produkter i en annen butikk når de er på salg på blivakker🤣 hans politiske syn bryr jeg meg lite om 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #20 Skrevet 24. september 2020 2 timer siden, AnonymBrukern skrev: Hørt om han men kommer ikke til å betale full pris for dyre produkter i en annen butikk når de er på salg på blivakker🤣 hans politiske syn bryr jeg meg lite om Finnes jo mange andre sider. Btw er innholdet i produktene du nevner ikke så bra Anonymkode: ab97c...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå