Gå til innhold

Hvordan vet du om du har hatt en orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg antar at noen sannsynligvis leste tittelen og tenkte «Å, det VET du!" 😂 Men vær så snill å les videre...
Jeg er en 29 år gammel kvinne; og jeg er ikke sikker på at jeg noen gang har hatt «the big «O»» hverken alene eller med en partner.  Jeg har nylig blitt sammen med en, og sexen er ... omg ... jeg overdriver ikke når jeg sier det er på et helt annet nivå.  Vi knuller som kaniner non-stop, og det blir aldri nok.  Han har introdusert meg for å bruke leker sammen, og med meg selv når jeg er alene.  Jeg fikk en dildo og en massasjestav... Jeg har brukt dem alene flere ganger, og jeg tror jeg kanskje kom for første gang i livet da jeg brukte dem begge på meg selv samtidig.  Tærne krøllet seg og magemusklene mine begynte å riste, og fi**a begynte å trekke seg sammen pulserende.  Jeg følte meg bokstavelig HØY.  Etter akten så jeg noe kremhvite greier over HELE Dildoen.  (Nei, det er ikke en soppinfeksjon hvis noen tenkte på det).  Og klitorisen min var superfølsom etterpå.  Dette har aldri skjedd før. Var det «the big “O”»????  

Det virker litt barnslig å spørre om dette, men jeg føler jeg endelig er i ferd med å utforske kroppen min og ta hensyn til min egen nytelse.  Jeg er flau over at jeg er nesten 30 og at jeg ikke før nå begynner å utforske hvor bra kroppen min faktisk kan føles.

Til dere damer: hva gjør du for å komme på egenhånd? Hvordan vet du når det skjer?  Hvordan føles det?  
Til dere menn (OG kvinner ... fordi vi er vel inkluderende her😊❤️): hvordan vet du når dama di kommer?

Anonymkode: 6ed43...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt noe særlig sex, har prøvd noen ganger med en da jeg var 22, men jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. 

Jeg har derimot hatt gode orgasmer med meg selv. Bruker mye underlivsmuskler, og fokuserer på pusten mens jeg stimulerer rundt og på begge sider av klitoris. Klarer aldri ta rett på klitoris, det er for vondt og følsomt. Stimulerer meg i skjeden med to fingre, og kan iblant kjenne noe begynnende... Men så onanerer jeg rundt klitoris får jeg enten en lang orgasme som kjennes inni skjeden, eller en kort og sterk, eller repeterende som kommer i bølger eller en orgasme som bare kjennes rundt klitoris. 

For første gang for ikke så lenge siden, da jeg fikk en deilig orgasme, spredte den seg nedover lårene og leggene og helt ned i bena og tærne. Måtte stryke føttene mine frem og tilbake på madrassen... Det var så deilig. Lå der lenge og måtte komme meg... 

Anonymkode: 0388d...614

Skrevet

The big O🤦‍♀️

Anonymkode: 0bd16...304

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...