Hjalmarlover Skrevet 24. juli 2005 #1 Skrevet 24. juli 2005 Noen som har tips til en bra selvbruner til ansiket? Helst en som ikke lukter helt for j..., gir naturlig og gyllen farge og trekker kjapt inn i huden. Pris spiller ingen rolle,bare den er GOD! Håper på mange gode tips
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2005 #2 Skrevet 24. juli 2005 Den nye fra Clarins, som jeg aldri husker navnet på. Det er en melk i en gulaktig flaske med brun kork. Koster 215,- for 125ml. Den lukter nesten ingenting, gir en fin glød som aldri blir oransje, og tørker heller ikke ut huden. Hmm, tror den heter Liquid Bronze? :klø: Den halvtomme flasken med Flash Bronzer fra Lancome er blitt stående urørt i skapet etter at denne kom i hus. FB er mye mer klissete, gir mer gulaktig farge, og gjør huden tørr.
Hjalmarlover Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2005 Okay,takk for tips....Skal ta meg en titt på den neste gang jeg skal til byen. (ikke for mye sol i Oslo for tiden akkurat...)
Rosenrød Skrevet 24. juli 2005 #4 Skrevet 24. juli 2005 Jeg synes at st. tropez er den beste, også i ansiktet. Kjøpte Dior sin tidligere i år, den skulle være best i test, men ble ikke fornøyd med den. Ble skjoldete og ga lite farge.
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2005 #5 Skrevet 24. juli 2005 Men den fra Clarins kan du bruke om morgenen, og så får du farge utover dagen. Det går IKKE med ST. ST tørker ut for mye hos meg til at jeg kan bruke den i ansiktet.
Rosenrød Skrevet 24. juli 2005 #6 Skrevet 24. juli 2005 Jeg blir ikke tørr i det hele tatt, men så har jeg også en hud som som regel oppfører seg fint:)
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2005 #7 Skrevet 24. juli 2005 Den nye fra Clarins, som jeg aldri husker navnet på. Det er en melk i en gulaktig flaske med brun kork. Koster 215,- for 125ml. Den lukter nesten ingenting, gir en fin glød som aldri blir oransje, og tørker heller ikke ut huden. Hmm, tror den heter Liquid Bronze? :klø: Den halvtomme flasken med Flash Bronzer fra Lancome er blitt stående urørt i skapet etter at denne kom i hus. FB er mye mer klissete, gir mer gulaktig farge, og gjør huden tørr. ← Skriver under på dette.. og jeg har også stående en flaske med Flash Bronzer, har sikkert 3/4 igjen, likevel tipper jeg at den blir stående til den må kastes..
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2005 #8 Skrevet 24. juli 2005 De har forresten fått inn Liquid Bronze fra Clarins på SN nå, til 175 kroner.
Armonia Skrevet 24. juli 2005 #9 Skrevet 24. juli 2005 Jeg bruker serivettene fra Garnier. Er veldig fornøyd med de, lett å påføre. Koster 16 kroner for en.
Gjest Trolletrine Skrevet 24. juli 2005 #10 Skrevet 24. juli 2005 Jeg syns Fake Bake (kjøpes på hudpleiesalonger) er best.Men skal du ut i offentligheten bør du ikke ta på deg for mye-blir nemlig ganske mørk før du skal vaske av overskuddfargen dagen etterpå. :rosasmil:
Lumiah Skrevet 24. juli 2005 #11 Skrevet 24. juli 2005 Jeg liker godt Dior Bronze self-tanner, natural glow . Den gir akkurat passe farge; brun, men ikke FOR brun. Lukten er grei nok, og den trekker fort inn i huden. Liker også godt Clarins' Liquid Bronze som er nevnt tidligere i tråden. Den er genial å ta på om morgenen, kan nemlig brukes under vanlig fukt.krem. Lukten av denne er derimot værre enn Dior's.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå