Gå til innhold

153 smittet i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå øker det raskere og raskere. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Winter is coming... Spørsmålet er bare når..

Skrevet

Har ikke folk noe mer interessant å gjøre enn å skrive daglig oppdatering om smitte tall her? Hvis man er interessert så kan man lese det på blandt annet VG.  

Hva er det dere vil oppnå med å starte tråder som xxx antall smittende omtrent hver dag?

• Liker 6
Skrevet
24 minutter siden, tussi84 skrev:

Har ikke folk noe mer interessant å gjøre enn å skrive daglig oppdatering om smitte tall her? Hvis man er interessert så kan man lese det på blandt annet VG.  

Hva er det dere vil oppnå med å starte tråder som xxx antall smittende omtrent hver dag?

Tipper at alt du skriver ikke er interessant for alle heller?

• Liker 2
Skrevet
8 hours ago, tussi84 said:

Ønsker å høre hva andre tenker om utviklingen.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, anno1 skrev:

Ønsker å høre hva andre tenker om utviklingen.

For min del så er dette forventet, og den nye standarden og ikke noe vi får gjort så mye med.  Jeg har gitt opp, da jeg forstår at dette er noe som ikke forsvinner med det første, og som vi må leve med, og at det blir verre utover høsten/vinter da det er høy sesong for luftveisinfeksjoner. Folk holder seg gjerne mer inne på vinterstid og tettere, og det betyr mer smitte generellt av alt. 

• Liker 1
Skrevet

jeg håper tallet stiger så høyt at regjeringen innser at høye tall ikke betyr høye dødstall med riktig stategi, og lar samfunnet leve normalt isteden for å bryte ned et velfungerende land.  

Jeg var dronningen av smittevern, inntill jeg fikk korona selv nå for litt siden etter et restaurantbesøk. Vi var 20 som ble smittet av en servitør, på det værste fikk man litt snue. Dette gjorde noe med meg, og fikk meg til å innse at dette var et virus som var kommet til å bli i den generelle friske befolkningen, og hvor absurd alle tiltak har blitt. 

• Liker 9
Skrevet
14 minutter siden, anonym ss skrev:

jeg håper tallet stiger så høyt at regjeringen innser at høye tall ikke betyr høye dødstall med riktig stategi, og lar samfunnet leve normalt isteden for å bryte ned et velfungerende land.  

Jeg var dronningen av smittevern, inntill jeg fikk korona selv nå for litt siden etter et restaurantbesøk. Vi var 20 som ble smittet av en servitør, på det værste fikk man litt snue. Dette gjorde noe med meg, og fikk meg til å innse at dette var et virus som var kommet til å bli i den generelle friske befolkningen, og hvor absurd alle tiltak har blitt. 

i norge? Hvorfor har ikke det kommet frem i media at 20 stk har blitt smittet av en servitør? Høres ut som drømmesaken for vg. 

Skrevet
18 minutter siden, anonym ss skrev:

Høres usansynlig ut. Det ville vært i alle medier hvis en servitør hadde smittet 20 stk.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, anonym ss skrev:

Selv om du ble lite syk, så vet du vel til nå at noen kan bli svært syke av viruset. De som får lungebetennelse av Corona kan få store og alvorlige endringer i lungevevet. Man kan ikke bli så egoistisk at selv om DU ble lite syk og nå er immun, ikke gidder og tenke på smittevern lenger. Corona rammer veldig ulikt fra lett snue til at man ikke overlever. I Norge har vi vært heldige for mange har tatt det seriøst, og vi har hatt gode tiltak. Men vi vet nå Coronas potensial til og gjøre folk alvorlig syke . Følg litt med i nyhetsbildet i verden utenfor Norge hvis du tviler.

• Liker 1
  • Opprett ny...