Gå til innhold

Menn, hva foretrekker dere av langsomt inn og ut knulling eller fort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor? 
Kjedelig å gå sakte inn og ut i vagina? 
Må du knulle fort for å komme? 

Anonymkode: 3cfc7...e20

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg foretrekker det som får dama skikkelig på gli, altså at hun får orgasme, om hun da overhodet er i stand til det. Om hun ikke er det, blir det jo ganske kjedelig uansett tempo.

For å komme selv, må det gjerne litt bestemt knulling til. Men dette er jo og avhengig av tenning og om hun er trang eller vid.

Endret av Resignert
  • Liker 3
Skrevet

Som variasjon gjør jeg det ultra sakte i begynnelsen, stopper helt opp litt, og kysser litt og så fortsetter igjen og gjør dette et par ganger til med masse kyssing underveis. Så økes intensiteten gradvis... Etter en god stund faker jeg at jeg holder på å komme snart, da kjenner jeg hun blir mere ivrig og stønner og peser mere. Så økes hastigheten og lytter til stønnene til riktig fart er oppnådd, holder samme takt og hastighet og hører at hun holder på å komme... og kommer.

Den lille fakingen min at jeg holder på å komme, setter visst fart i tenningen til noen kvinner. Noen liker jo at jeg sier at jeg holder på å komme, men fremdeles bare fortsetter i samme takt som før... til hun selv ikke klarer å holde igjen orgasmen...

Hvilken gloser vi sender ut til hverandre når vi nærmer oss orgasme, setter nok også sving i tenninga og sender oss nærmere orgasmen. Det å fake litt stønn og si noe tennende er jo bare et hjelpemiddel, og betyr ikke at jeg ikke elsker kvinnen. Faking av orgasme er noe helt annet🙄

• Liker 3
Skrevet

Beste er rolig. Og ikke noe inn og ut, bare endre vinkel og trykk inni jenta. Beveger seg inni henne. Gpunkt og apunkt. Glir faktisk ikke inn eller ut.. 

Sakte inn og ut, med endringer i vinkel og trykk er og godt.

Bare «rett inn og ut» er digg og. Men minst av de tre. 😊

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Sander33 skrev:

Beste er rolig. Og ikke noe inn og ut, bare endre vinkel og trykk inni jenta. Beveger seg inni henne. Gpunkt og apunkt. Glir faktisk ikke inn eller ut.. 

Sakte inn og ut, med endringer i vinkel og trykk er og godt.

Bare «rett inn og ut» er digg og. Men minst av de tre. 😊

Enig. 

Anonymkode: 629a1...e2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...