Gå til innhold

Kjenne han komme

Fremhevede innlegg

Gjest Hmm...
Skrevet

Det her er muligens et utrolig teit spørsmål, men lurer litt på det. Kjæresten og jeg har det helt supert i senga. Men, jeg kjenner ikke at han kommer, altså når han spruter. Ikke vanskelig å skjønne at han får utløsning, men jeg kjenner det ikke. Er det vanlig, eller kjenner dere når partnerne deres kommer inni dere? (Forutsetter at det er uten kondom)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner det heller ikke, men har venninner som kjenner det. Sikkert veldig forskjellig.

Gjest Gjest_therese_*
Skrevet

Jeg og kjenner det kjempe godt :)

Skrevet (endret)

Jeg kjenner sammentrekningene,men ikke spruten.

Endret av Felixa
Gjest Gjest
Skrevet

Kjenner det av og til, av og til ikke, uavhengig av kondom. Det er ikke spruten, men sammentrekningene som kjennes.

Gjest Milah
Skrevet
Kjenner det av og til, av og til ikke, uavhengig av kondom. Det er ikke spruten, men sammentrekningene som kjennes.

Samme her!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg også kjenner det noen ganger, andre ganger ikke. Men jeg kjenner ikke spruten, men som andre her sier, sammentrekningene..

Gjest lurven
Skrevet

som regel har ikke de jentene jeg har vært borti kjent det, men hvis jeg sparer opp lenge, så kan de kjenne det

Gjest seroxata
Skrevet

kjenner det til tider, andre ganger ikke :) de dagene jeg er ekstra følsom, så kjenner jeg nesten altfor mye :P

Skrevet

her også!

Gjest Gitte
Skrevet
Jeg også kjenner det noen ganger, andre ganger ikke. Men jeg kjenner ikke spruten, men som andre her sier, sammentrekningene..

:Nikke: ...og det er digg :D

Gjest fniseline
Skrevet

Kjenner sammentrekningene, men ikke spruten. Noen ganger lite, noen ganger mye. Varierer ganske mye. Det var akkurat samme men de andre jeg har vært sammen med også. Synes jeg kjenner det bedre/oftere når de har stor penis.... :sjenert:

:ler: hilsen Fniseline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...