AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #1 Skrevet 22. september 2020 Jeg er snart 8 uker gravid. Typen har vært 6 dager på kosetur med brødre og far, og sender knapt melding. Han vet jeg er mye kvalm og ganske nervøs for om alt er bra. Nå har han vært på tur i 6 dager, og jeg stusser litt over at han ikke snart kommer hjem, da det var helt åpent hvor lenge de skulle bli. Sa i en sms at han kunne komme hjem om jeg ville det. Men burde ikke han ville komme hjem? Barnet var ønsket av begge to. Føler meg da litt sånn småskuffet over at jeg drar meg på jobb hver dag, superkvalm, og ligger på sofaen etter jobb og er drittdårlig, også er han på kosetur hvor han bare koser seg. Hva synes dere? En helg ja, kanskje fire dager, men snart en uke nå. Anonymkode: aa1e0...8e4 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 Det særeste her er å dra på tur på ubestemt tid. Hva med jobb, har han ingen forpliktelser der? Du kan jo sende en melding om at nå kan han godt komme hjem. Anonymkode: d4226...42d 17
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #3 Skrevet 22. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det særeste her er å dra på tur på ubestemt tid. Hva med jobb, har han ingen forpliktelser der? Du kan jo sende en melding om at nå kan han godt komme hjem. Anonymkode: d4226...42d Nei ikke verdt en dritt om han ikke vil det selv. Da er jeg faktisk heller alene. Ufattelig egentlig å ikke føle noe ansvar når jeg daglig skriver at jeg kaster opp og er jævlig utslitt Anonymkode: aa1e0...8e4 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #4 Skrevet 22. september 2020 Hva er galt om han vil tilbringe tid med familien sin? Skal han ikke få lov til det siden du er gravid? Voksne mennesker må få ta sine egne valg. Jeg hadde aldri bedt min mann om å komme hjem hvis han var med sin familie. Jeg er også gravid og har vært dritdårlig, så kan relatere til hvor slitsomt det kan være. Anonymkode: c8da5...07d 32
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #5 Skrevet 22. september 2020 Skjønner litt hva du mener, men samtidig overreagerer du muligens litt? Hva mener du han skulle gjort hvis han var hjemme, annet enn å kanskje stelle litt med deg? Hadde det vært nær fødsel hadde det vært mer forståelig. Han kan vel reise litt bort når du er tidlig i svangerskapet, selv om barnet er ønsket av dere begge? Han skal vel ikke sitte ved din side hele veien? Anonymkode: 8fe48...811 41
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #6 Skrevet 22. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke verdt en dritt om han ikke vil det selv. Da er jeg faktisk heller alene. Ufattelig egentlig å ikke føle noe ansvar når jeg daglig skriver at jeg kaster opp og er jævlig utslitt Anonymkode: aa1e0...8e4 Hva skal han gjøre når du er så sliten og kaster opp da? Kanskje han tenker at du vil være i fred så du kan slappe av alene uten at han styrer rundt deg? Hvis du vil at han skal komme hjem så må du jo si det. Anonymkode: 32244...313 16
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #7 Skrevet 22. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke verdt en dritt om han ikke vil det selv. Da er jeg faktisk heller alene. Ufattelig egentlig å ikke føle noe ansvar når jeg daglig skriver at jeg kaster opp og er jævlig utslitt Anonymkode: aa1e0...8e4 Kommunikasjon er fint. Det må dere bare lære dere før ungen kommer. Anonymkode: 00e23...2b8 13
tussi84 Skrevet 22. september 2020 #8 Skrevet 22. september 2020 Du er 8 uker på vei ikke 38. Hvis det hadde vært nær fødsel så hadde jeg forstått at du ville ha han hjemme, men han får ikke gjort noe med din kvalme eller dine bekymringer. Han kan høre på hva du bekymrer deg for, men det er omtrent det. Han får ikke gjort noe fra eller til. 30
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #9 Skrevet 22. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke verdt en dritt om han ikke vil det selv. Da er jeg faktisk heller alene. Ufattelig egentlig å ikke føle noe ansvar når jeg daglig skriver at jeg kaster opp og er jævlig utslitt Anonymkode: aa1e0...8e4 Du skriver jo selv at han har sagt du må si fra om du vil han skal komme hjem. Om du ikke sier det vet han ikke at du vil det! Hva kan han bidra med hjemme, tenker du? Anonymkode: d4226...42d 7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #10 Skrevet 22. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt om han vil tilbringe tid med familien sin? Skal han ikke få lov til det siden du er gravid? Voksne mennesker må få ta sine egne valg. Jeg hadde aldri bedt min mann om å komme hjem hvis han var med sin familie. Jeg er også gravid og har vært dritdårlig, så kan relatere til hvor slitsomt det kan være. Anonymkode: c8da5...07d Derfor jeg spør vet jeg er grinete om dagen pga hormoner. Derfor trenger jeg rasjonelle råd. igår synes jeg det var helt ok skjønner du ha ha Anonymkode: aa1e0...8e4 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #11 Skrevet 22. september 2020 7 minutter siden, tussi84 skrev: Du er 8 uker på vei ikke 38. Hvis det hadde vært nær fødsel så hadde jeg forstått at du ville ha han hjemme, men han får ikke gjort noe med din kvalme eller dine bekymringer. Han kan høre på hva du bekymrer deg for, men det er omtrent det. Han får ikke gjort noe fra eller til. Det sa jeg til han også, at han kan jo ikke gjøre noe. Anonymkode: aa1e0...8e4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #12 Skrevet 22. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skriver jo selv at han har sagt du må si fra om du vil han skal komme hjem. Om du ikke sier det vet han ikke at du vil det! Hva kan han bidra med hjemme, tenker du? Anonymkode: d4226...42d Ingenting faktisk. Du har rett. Anonymkode: aa1e0...8e4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #13 Skrevet 22. september 2020 Hva er en kosetur og hvor er han? Tror jeg hadde tenkt at det er fint at han får vært med familien nå for senere når du blir høygravid og baby kommer så blir de ikke tid til noen sånne turer. Men så er jeg en sånn som liker å være alene om jeg føler meg dårlig da, orker ikke å forholde meg til andre osv. Dårlig å ikke ha kontakt da, han burde jo ringe deg hver dag og høre hvordan det går og bare prate littegrann, iallfall om du er litt nervøs og nedfor. Er han på fylletur eller noe annet rart ville jeg bedt ham komme hjem snart. Anonymkode: c777b...3c0 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #14 Skrevet 22. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner litt hva du mener, men samtidig overreagerer du muligens litt? Hva mener du han skulle gjort hvis han var hjemme, annet enn å kanskje stelle litt med deg? Hadde det vært nær fødsel hadde det vært mer forståelig. Han kan vel reise litt bort når du er tidlig i svangerskapet, selv om barnet er ønsket av dere begge? Han skal vel ikke sitte ved din side hele veien? Anonymkode: 8fe48...811 Huff skulle tro jeg var den kravstore kjerringa. Var bare om ikke fire dager holdt, trenger man dra på heisatur i en uke når samboer ligger hjemme og spyr. Anonymkode: aa1e0...8e4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #15 Skrevet 22. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er en kosetur og hvor er han? Tror jeg hadde tenkt at det er fint at han får vært med familien nå for senere når du blir høygravid og baby kommer så blir de ikke tid til noen sånne turer. Men så er jeg en sånn som liker å være alene om jeg føler meg dårlig da, orker ikke å forholde meg til andre osv. Dårlig å ikke ha kontakt da, han burde jo ringe deg hver dag og høre hvordan det går og bare prate littegrann, iallfall om du er litt nervøs og nedfor. Er han på fylletur eller noe annet rart ville jeg bedt ham komme hjem snart. Anonymkode: c777b...3c0 Ja jeg har ikke gitt noen signaler om at det ikke er greit. Har ikke tenkt å kommandere han hjem Ønsket kun meninger. Enig i det du sier, mye bedre at han drar nå enn senere. Da håper jeg han stiller opp! Anonymkode: aa1e0...8e4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #16 Skrevet 22. september 2020 Hvordan en mann overlever en gravid kvinne skjønner jeg ikke. Anonymkode: d00b8...93b 6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #17 Skrevet 22. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Derfor jeg spør vet jeg er grinete om dagen pga hormoner. Derfor trenger jeg rasjonelle råd. igår synes jeg det var helt ok skjønner du ha ha Anonymkode: aa1e0...8e4 Mannen min og jeg hadde denne praten tidlig i svangerskapet, om at hormonene mine kunne sende meg ut på ville veier. Det har jeg vært veldig glad for, for det har hendt at jeg har vært skikkelig utrivelig. Det er ikke greit å være kjerring uansett grunn, og jeg har måttet skjerpe meg. Det høres ut som om dere trenger å ta en prat når han kommer hjem om hvilke forventninger dere har til hverandre i svangerskapet de neste 7-8 mnd. I tillegg til alt det andre rundt det å faktisk få barn sammen. Anonymkode: d4226...42d 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #18 Skrevet 22. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Derfor jeg spør vet jeg er grinete om dagen pga hormoner. Derfor trenger jeg rasjonelle råd. igår synes jeg det var helt ok skjønner du ha ha Anonymkode: aa1e0...8e4 Ah skjønner. Det er nok hormoner som er årsaken, og det kan føre til masse urasjonelle følelser og tanker. Hatt en del av de jeg også😊 Anonymkode: c8da5...07d 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #19 Skrevet 22. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan en mann overlever en gravid kvinne skjønner jeg ikke. Anonymkode: d00b8...93b Ha ha synes synd på dere ja . Kjenner hormonene gjør meg passe crazy. Må virkelig advare han. Noe som er greit ett sekund, blir en jævla provokasjon neste. Det er tragikomisk Anonymkode: aa1e0...8e4 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #20 Skrevet 22. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min og jeg hadde denne praten tidlig i svangerskapet, om at hormonene mine kunne sende meg ut på ville veier. Det har jeg vært veldig glad for, for det har hendt at jeg har vært skikkelig utrivelig. Det er ikke greit å være kjerring uansett grunn, og jeg har måttet skjerpe meg. Det høres ut som om dere trenger å ta en prat når han kommer hjem om hvilke forventninger dere har til hverandre i svangerskapet de neste 7-8 mnd. I tillegg til alt det andre rundt det å faktisk få barn sammen. Anonymkode: d4226...42d Huff ja... Det har du helt rett i Anonymkode: aa1e0...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå