Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til adventskalender til datter (18), sønn (20) og venninne (52) 😊

Har googlet test kalender 2020, men finner ikke noe. Tenker kosmetikk til datter, helt blank når det gjelder sønn og kanskje te, sjokolade eller lakris til venninne. Er forberedt på å betale greit for ungdommen, til min venninne er det mer på gøy. Hun har bursdag 1 desember og jeg tenkte det hadde vært koselig å gi henne en rimelig kalender sammen med en flaske vin eller prosecco. 

Anonymkode: b1781...1ad

Skrevet

Flaxkalender😊

Anonymkode: 2f0f5...1d9

Skrevet

Du må vel google test av kalender 2019, for de fra 2020 har nok ikke kommet ennå :) body shop sin er en av de jeg synes virker bra, den største varianten feks. Hvis han på 20 er glad i litt fancy øl så har Gulating en øl-kalender.

Forslag venninne: Små vaser og boller (søstrene grene, hm home), julepynt, hårstrikker eller sånne tynne hårklemmer, duftlys, vanter, ansiktsmaske, prøver/reisestørrelse av kremer, håndkrem, julepynt, refleks, flaskeåpner, nøkkelring, antibac / antibac-wipes, julekort, til-fra-lapper, julebånd, printet bilde av dere fra noe dere har gjort sammen, leppepomade, servietter, handlenett, brillepusseklut, miniflaske med drikke, cider/øl, dusjskrubbe-vott/poff, sokker.

Anonymkode: 5b32a...82a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...