AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #1 Skrevet 22. september 2020 Trenger tips til adventskalender til datter (18), sønn (20) og venninne (52) 😊 Har googlet test kalender 2020, men finner ikke noe. Tenker kosmetikk til datter, helt blank når det gjelder sønn og kanskje te, sjokolade eller lakris til venninne. Er forberedt på å betale greit for ungdommen, til min venninne er det mer på gøy. Hun har bursdag 1 desember og jeg tenkte det hadde vært koselig å gi henne en rimelig kalender sammen med en flaske vin eller prosecco. Anonymkode: b1781...1ad
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 Flaxkalender😊 Anonymkode: 2f0f5...1d9
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 Du må vel google test av kalender 2019, for de fra 2020 har nok ikke kommet ennå body shop sin er en av de jeg synes virker bra, den største varianten feks. Hvis han på 20 er glad i litt fancy øl så har Gulating en øl-kalender. Forslag venninne: Små vaser og boller (søstrene grene, hm home), julepynt, hårstrikker eller sånne tynne hårklemmer, duftlys, vanter, ansiktsmaske, prøver/reisestørrelse av kremer, håndkrem, julepynt, refleks, flaskeåpner, nøkkelring, antibac / antibac-wipes, julekort, til-fra-lapper, julebånd, printet bilde av dere fra noe dere har gjort sammen, leppepomade, servietter, handlenett, brillepusseklut, miniflaske med drikke, cider/øl, dusjskrubbe-vott/poff, sokker. Anonymkode: 5b32a...82a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå