AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #41 Skrevet 24. september 2020 16 timer siden, anonym003 skrev: Ja, jeg har tatt biopsi to ganger, men de fant ikke noe spesielt der. Jeg har brukt noe som heter klobetasol som er kortikosteriod beregnet for munnhulen, men ikke hatt noe effekt av denne.. Jeg skal definitivt høre om det er mulig å bli henvist til oralkirurg! Høres ut som de kanskje kan ha mere peiling. Tusen takk for tips!😃 Ikke meg du siterte, men støtter helt en konsultasjon hos spesialist i oral kirurgi og medisin. Orale slimhinnelidelser hører innunder deres spesialfelt. Anonymkode: 935b7...3a4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #42 Skrevet 24. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke meg du siterte, men støtter helt en konsultasjon hos spesialist i oral kirurgi og medisin. Orale slimhinnelidelser hører innunder deres spesialfelt. Anonymkode: 935b7...3a4 Glemte å føye til at også tannlegen din kan henvise. Anonymkode: 935b7...3a4
Viktualia Skrevet 24. september 2020 #43 Skrevet 24. september 2020 På 22.9.2020 den 22.44, anonym003 skrev: Takk, skal prøve myrratinktur og undersøke litt om Nelex Myrratinktur kan du også bland i vann og skylle munnen med. For øvrig var zendium løsningen for meg. Men jeg innbiller meg også at tilskudd av d-vitamin har hjulpet, uten at jeg kan dokumentere slik virkning altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå