Nesly Skrevet 22. september 2020 #1 Skrevet 22. september 2020 Lurer på hvor vanlig det er å måtte gjøre nr 2 når en kommer på jobb? Hver morgen når jeg har kjørt til jobb (har ca 1/2 time kjøring) og hatt morgenkaffen i bilen må jeg rett På do og gjøre nr 2. Så lurer jeg på om det er normalt eller om jeg har ømfintlig mage? Hva er normalt, og bæsjer DU på jobb?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 Tenker det er en uvane. Du må lære kroppen din til å bæsje like etter du har stått opp. Anonymkode: 63aff...716
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #3 Skrevet 22. september 2020 Nei, svæææært sjelden jeg gjør nr 2 på jobb! Da skal det være krise. Vil anslå at det skjer to -tre ganger i året. Anonymkode: 915e8...501
Nesly Skrevet 22. september 2020 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, svæææært sjelden jeg gjør nr 2 på jobb! Da skal det være krise. Vil anslå at det skjer to -tre ganger i året. Anonymkode: 915e8...501 Ok men når gjør du det da, før du drar? 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #5 Skrevet 22. september 2020 Jeg gjør det konsekvent på jobb, jeg da. Synes det er gjevt å få betalt for å bæsje. Anonymkode: d755d...bdc 15
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #6 Skrevet 22. september 2020 Jeg må alltid bæsje på jobb, stort sett rundt kl 0930 😝 Jeg er veldig plaget med IBS og har lært meg at når jeg må på do, så må jeg på do. Om jeg holder det inne for lenge blir det krøll på systemet og jeg ender stort sett opp med store smerter. Plager meg overhodet ikke å bæsje på jobb, det der jo det toalettene er der for. Ikke bryr jeg meg om andre bæsjer på jobb heller. Det er forresten ganske vanlig at magen/fordøyelsen får et boost av kaffe, gjerne mer for de som har litt ømfintlig mage enn for de som ikke har det. Anonymkode: e6257...cdf 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #7 Skrevet 22. september 2020 Ja det gjør jeg ofte, slik det passer. Pleier å gå gjøre det hjemme om morgenen, men det kommer helt an på. Fordøyelse, om jeg har trent dagen før, når jeg står opp og når jeg drar. Har jo uregelmessige dager på jobb nå, med hjemmekontor. Kontorbygget vårt er omkring 10,000 kvm, med seks etasjer og 3-4 toaletter i hver. Jeg tenker det er innrettet så folk skal kunne gå på do om de må Anonymkode: dc1da...ea0 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #8 Skrevet 22. september 2020 Jeg driter alltid hjemme før jeg drar på jobb og alltid en gang til når jeg kommer fram til jobb. Så sånn er det. Anonymkode: 07694...432
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #9 Skrevet 22. september 2020 Det er jo som å drite penger 😃 Anonymkode: cb71d...631 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #10 Skrevet 22. september 2020 Bæsjer stort sett på morgenen før jeg drar på jobb, men bestandig ved overgang fra vinterstid til sommertid blir det krøll og det er umulig å gjøre nr 2 hjemme. Men så snart jeg har kommet meg på jobb starter magen å virke 🙈 Har blitt vant til det nå, så nå bryr jeg meg ikke lenger 😅 Anonymkode: 7907a...a30
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #11 Skrevet 22. september 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker det er en uvane. Du må lære kroppen din til å bæsje like etter du har stått opp. Anonymkode: 63aff...716 Hvordan lærer man kroppen det? Og hva er galt med å bruke doen på jobb til det doer er beregnet for? Anonymkode: a9bbb...78c 9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #12 Skrevet 22. september 2020 Ja ofte, brukeren jeg er hos har egen do i leil. Han bruker den ikke selv. Klarer aldri å gå skikkelig på do rett etter jeg står opp. Det er ikke noen en bare kan lære seg, vi er forskjellige. Jeg går stort sett midt på dagen mellom 10-17. Anonymkode: e2977...299 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #13 Skrevet 22. september 2020 Har IBS så jeg må gå på do når jeg kjenner at jeg må på do. Venter jeg for lenge så får jeg problemer, å det er umulig å få en rytme på det, med ibs kan jeg ikke lære kroppen til å drite etter klokka. Anonymkode: 785d2...e54
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #14 Skrevet 22. september 2020 2 timer siden, Nesly skrev: Lurer på hvor vanlig det er å måtte gjøre nr 2 når en kommer på jobb? Hver morgen når jeg har kjørt til jobb (har ca 1/2 time kjøring) og hatt morgenkaffen i bilen må jeg rett På do og gjøre nr 2. Så lurer jeg på om det er normalt eller om jeg har ømfintlig mage? Hva er normalt, og bæsjer DU på jobb? Det er ganske vanlig for meg også. Jeg drikker litt kaffe hjemme før jeg kjører til jobb. Det stimulerer tarmen, tror jeg. Ca. 45-55 min kjøring. Så det første jeg gjør er ofte å gå gå på do å bæsje når jeg kommer fram. Litt flaut å fortelle, men det har faktisk hendt flere ganger at jeg har vært nødt til å stoppe for å gå på do på vei til jobb. Ingen do langs veien, så da må man sette seg på huk i skogen. Anonymkode: 4e592...2ee
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #15 Skrevet 22. september 2020 Takket være den IBS’en, så har jeg ikke noe valg. Jeg syns ikke det er en fornøyelse å gå på offentlige toalett, men det er bedre det enn å drite på meg som er alternativet. Kjenner jeg at tingene rører på seg, så må jeg bare komme meg til nærmeste toalett pronto. Anonymkode: d5de8...ebe
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #16 Skrevet 23. september 2020 Dagens unge... 🙄 Hva ER denne fobien mot å bæsje? Dette er naturlig og kroppens måte å kvitte seg med mat på. Avføringen kommer når den kommer og det skal det gjøre. Gå på do og bæsj når du kjenner at det er nødvendig. Anonymkode: ed714...e09 8
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #17 Skrevet 23. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dagens unge... 🙄 Hva ER denne fobien mot å bæsje? Dette er naturlig og kroppens måte å kvitte seg med mat på. Avføringen kommer når den kommer og det skal det gjøre. Gå på do og bæsj når du kjenner at det er nødvendig. Anonymkode: ed714...e09 Så enig! Og jeg vil si jeg er relativt ung da 😅 Gå på do når du må, virker helt vanvittig å skulle holde seg til man kommer hjem. Det kak umulig være bra for kroppen 🤔 Anonymkode: ff5ab...237 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #18 Skrevet 23. september 2020 Bæsjer når jeg må bæsje, uansett om det er på jobb eller hjemme. Er tråss alt på jobb 8 timer hver dag.. hadde jeg ikke fått bæsjet da hadde jeg fått vondt i magen, IG ukonsentrert på jobb Anonymkode: 3ef2e...01c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #19 Skrevet 23. september 2020 Jeg bæsjer når jeg må bæsje. Foretrekker å gjøre det hjemme, men må man så må man. Anonymkode: d356f...c40
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #20 Skrevet 23. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dagens unge... 🙄 Hva ER denne fobien mot å bæsje? Dette er naturlig og kroppens måte å kvitte seg med mat på. Avføringen kommer når den kommer og det skal det gjøre. Gå på do og bæsj når du kjenner at det er nødvendig. Anonymkode: ed714...e09 Enig. Mange hadde unngått mye ubehag og problemer med magen hadde de bare gått på do når kroppen gir beskjed om det. Anonymkode: 785d2...e54 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå