Gå til innhold

App som teller turer (for iPhone)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Litt usikker på om denne kanskje heller burde vært i livsstilsforumet.

Jeg har de siste par ukene lett etter en brukbar turapp som kan redusere dørstokkmila litt for småturer i hverdagen. Ønsket er en app som har angitt lokale turmål som jeg kan gå til og "sjekke inn" på og få opp en liste over antall turer til den plassen. 

Har så langt prøvd "SjekkUT", men den har ingen sjekkpunkter i rimelig nærhet.

"Telltur" har heller ikke det - må kjøre noen mil før jeg finner plasser med turer som er oppgitt der. Hadde den hatt turmål noe nærmere tror jeg den ville vært det optimale for meg.

"Tur.no" liker jeg, men der går det visst ikke an å sjekke inn på en post mer enn en gang, så den fungerer heller ikke. Greit at jeg ikke får poeng for å gå flere ganger til samme post, men den kunne i det minste telle at jeg har vært der. 

GodTur er jeg usikker på om jeg forstår. Den har fine turmål rundt omkring, men jeg tror ikke den teller antall besøk... Finner ingen funksjon for det i iallfall. 

Hvis noen vet om en app som faktisk gjør det jeg etterlyste i første avsnitt så setter jeg pris på tips. (Jepp, har googlet og sjekket app store etter beste evne, men ikke funnet noe selv. ) 

Endret av Cata
Endret tittel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Autokorrektur er djevelens verk!

Anonymkode: a992b...7ab

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker trimpoeng

Skrevet

Jeg trodde det var en app som som telte turer gått i trapper :ler:

Du går inn i det opprinnelige innlegget. Da skal det være mulig å endre overskriften også, du må bare sette markøren i det feltet. Det har jeg selv gjort.

Lykke til!

Skrevet

Sjekk om du har stolpejakten i nærheten, det er den eneste appen jeg kan tenke meg. Eller så har du jo pokemon go og wizards unite som gjør det gøyt å gå ute og lete etter ting!

Anonymkode: 0d1a1...fc8

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk om du har stolpejakten i nærheten, det er den eneste appen jeg kan tenke meg. 

Takk, den har jeg sjekket og det er dårlig med stolper her omkring dessverre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...