AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #1 Skrevet 22. september 2020 Jeg har veldig lyst til å starte en nettbutikk og lurer på om noen her som driver elle prøvde å drive en nettbutikk kan gi meg noen tips og råd. Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal starte. Jeg vet hva jeg ønsker å selge men vet ikke hvor jeg skal skaffe produktene, hvilke firma jeg bær bruke til å kunne sette opp nettsiden osv. Hva er det jeg bør tenke på? hva jeg bør tenke mindre på? Tar imot all innspill 🙂 Anonymkode: f464d...0ea
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 Du må bare gjøre en del research, finne produsenter og leverandører av det du ønsker å sammenligne. Få tak i vareprøver og vurder kvaliteten. Sett opp kalkyler for pris, og finn ut hvordan du ligger an i forhold til eventuelle konkurrenter. Nettbutikken bør du - om du kan - absolutt prøve å sette opp selv gjennom eks. Shopify, Wix, Wordpress eller lignende. Har du erfaring med markedsføring eller skal du ansette/leie folk? Ikke for å ødelegge drømmen din, men å starte en nettbutikk eller firma er masse jobb, selv om det høres enkelt ut. Det er vanskelig å bli oppdaget, vanskelig å skille seg ut fra konkurrentene, vanskelig å få gode priser, osv. Dersom du er innstilt på det så er det bare å kjøre på. Men gjør research! Anonymkode: d0976...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå