Gå til innhold

Sårt å ha en pappa som er opptatt med sitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40 år og har dessverre bare en pappa igjen, for mamma døde av kreft for 6 år siden. De ble skilt noen år før hun ble syk. Jeg har en bror på 33år. Heldigvis har vi er godt forhold. Han er enslig, mens jeg har et barn. 
Men pappaen vår er opptatt med sitt og lite interessert i hva vi driver med. Vi har en familiehytte på fjellet. Pappa giftet seg for to år siden. Dulter etter henne og tar sjelden en avgjørelse selv. 
Jeg spurte pappa om jeg og datteren min kunne bruke hytta en helg i høstferien, men det viser seg at han og kona skal opp samme helg. De er veldig ofte på hytta og dette er en stor hytte. 
Jeg sa at det går fint for oss. Han måtte spørre kona først. 
Jeg skulle ønske jeg hadde en pappa som hadde lyst til å tilbringe litt tid sammen med oss av og til.... Skulle ønske vi hadde mamma istedenfor han😢

Anonymkode: 10e6b...95c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er trist. Har selv en svigerfar som er likedan. Han har aldri tid til barnebarna og de Max 6 ganger i året og vi bare 15 min unna hverandre. 🙄

Anonymkode: d2b6d...de3

• Liker 1
Skrevet

Klem til deg ♥️ Er i litt samme situasjon... 

Anonymkode: 6b5e5...4fe

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 år og har dessverre bare en pappa igjen, for mamma døde av kreft for 6 år siden. De ble skilt noen år før hun ble syk. Jeg har en bror på 33år. Heldigvis har vi er godt forhold. Han er enslig, mens jeg har et barn. 
Men pappaen vår er opptatt med sitt og lite interessert i hva vi driver med. Vi har en familiehytte på fjellet. Pappa giftet seg for to år siden. Dulter etter henne og tar sjelden en avgjørelse selv. 
Jeg spurte pappa om jeg og datteren min kunne bruke hytta en helg i høstferien, men det viser seg at han og kona skal opp samme helg. De er veldig ofte på hytta og dette er en stor hytte. 
Jeg sa at det går fint for oss. Han måtte spørre kona først. 
Jeg skulle ønske jeg hadde en pappa som hadde lyst til å tilbringe litt tid sammen med oss av og til.... Skulle ønske vi hadde mamma istedenfor han😢

Anonymkode: 10e6b...95c

Ja det er trist. Men desverre ikke alle som er like heldig. Jeg har ingen mor eller far og heller ikke svigerforeldre. Men jeg har mannen og barna. Vi har hverandre. Gjør det beste ut av det du har og omgi deg med personer som gir deg mer enn de ødelegger deg :)

Anonymkode: 893ea...82f

• Liker 2
Skrevet

Klem til deg ❤️ Pappaen min kunne ikke brydd seg mindre om meg, min mann og være små barn heller. De få gangene han har møtt barna er det kun opp på fanget å få et bilde som han har kunnet legge på fb for å gi et falsk bilde av hvem han er. Han giftet seg med ny dame og det fant jeg ut via fb. Han har aldri fortalt meg om det. Jeg har kuttet kontakt med han nå. Dessverre er ikke blod alltid tykkere enn vann selvom man så gjerne skulle ønske det. 

Anonymkode: e0aad...93f

• Liker 1
Skrevet

Ikkje alle er så familieorienterte diverre. Skjønner at du synet det er dumt.

Anonymkode: 3d7b1...d72

Skrevet (endret)

Har også en fraværende pappa/morfar. Han er singel. Rolig fisker, men utrolig lite opptatt av barnebarn. Ser han noen ganger i året. Rart. Vi kan lett snakke noen timer på telefonen i uken, men ser lite av han. 

Inviterte han med på høstferie i år, får se om han dukker opp da. Blir glad om han kommer, men ikke så skuffet om han trekker seg. 

Endret av GjestSiden2006

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...