AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #1 Skrevet 22. september 2020 Tar meg selv i å merke at jeg er i perlehumør i dag. Funderer på om det er den forbudte sexen som er utslagsgivende. Tenker at jeg burde hatt dårlig samvittighet osv. Men nei, energi og humør på topp. Er dette en vanlig «bivirkning»? Noen med erfaring? Anonymkode: 86fe1...7da 2
MarieLo Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 Vanlig bivirkning av å plutselig være åpen for lys og kjærlighet i livet sitt igjen etter tiår uten. Trenger ikke noe fysisk for det, en vanlig samtale er nok, fordi det er bare en state of mind. Enten er man åpen eller ikke. ❤ 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #3 Skrevet 22. september 2020 Hvorfor slår du ikke opp? Du har jo åpenbart ingen empati for partneren din. Anonymkode: 8e662...e3e 9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #4 Skrevet 22. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor slår du ikke opp? Du har jo åpenbart ingen empati for partneren din. Anonymkode: 8e662...e3e Så alle som er utro er blotta for empati?? God du ikke er psykolog! Anonymkode: fc666...834 8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #5 Skrevet 22. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Så alle som er utro er blotta for empati?? God du ikke er psykolog! Anonymkode: fc666...834 Men er hvertfall ikke utro mot noen man bryr seg om. Man vil ikke påføre folk man liker for den type smerte. Anonymkode: 8e662...e3e 14
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #6 Skrevet 22. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så alle som er utro er blotta for empati?? God du ikke er psykolog! Anonymkode: fc666...834 Noe empati mangler du jo definitivt Anonymkode: b9634...b08 10
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #7 Skrevet 22. september 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar meg selv i å merke at jeg er i perlehumør i dag. Funderer på om det er den forbudte sexen som er utslagsgivende. Tenker at jeg burde hatt dårlig samvittighet osv. Men nei, energi og humør på topp. Er dette en vanlig «bivirkning»? Noen med erfaring? Anonymkode: 86fe1...7da Ganske vanllg, Jeg er en mye mer positiv person ovenfor mine omgivelser, både på jobb og privat etter etter å ha fått "påfyll" fra min unge forbudte elsker. Mye mer energi og overskudd, vet ikke om jeg hadde orket alt uten denne min hemmelige "ventil". Så deilig å få blåse ut litt steam av og til. Til dere som prater om moral og manglende empat, det men ikke vet har man ikke vondt av. Anonymkode: a6cd8...5f4 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #8 Skrevet 22. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ganske vanllg, Jeg er en mye mer positiv person ovenfor mine omgivelser, både på jobb og privat etter etter å ha fått "påfyll" fra min unge forbudte elsker. Mye mer energi og overskudd, vet ikke om jeg hadde orket alt uten denne min hemmelige "ventil". Så deilig å få blåse ut litt steam av og til. Til dere som prater om moral og manglende empat, det men ikke vet har man ikke vondt av. Anonymkode: a6cd8...5f4 Men du vet. Og om du hadde hatt empati, samvittighet og normal oppfattelse av rett og galt hadde den dårlige samvittigheten spist deg opp. Men du bryr deg jo ikke, så fint for deg. Du er et kjipt menneske. Anonymkode: 8e662...e3e 15
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #9 Skrevet 22. september 2020 Det er en vanlig virkning ja, for de som er utro med overlegg og ikke angrer det. Hvis ikke hadde de jo ikke hatt en affære Det kan være en vitamininnsprøyting i livet, et høydepunkt i en ellers kjedelig hverdag. Men det kan også ende opp med å bli en slitasje, mange affære-par som er lykkelige i starten men ender opp med krangel, sjalusi, savn, dilemmaer, brudd, følelsen av å ikke ha nok å gi eller ikke få nok. Men dette vet du sikkert, skal ikke komme med en formanende tale her, bare en erfaring. De fleste tror de takler det fint i starten, og så ender man opp i en følelsesmessig spagat på slutten og har to kjærester som begge er like krevende og misfornøyde, før det ene eller andre forholdet må avsluttes. Så bare pass på og slutt mens leken er god. Anonymkode: 511c2...581 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #10 Skrevet 22. september 2020 Jeg sliter med å forstå hvorfor folk skal leve livet i hemmelighet. Åpenbart er forholdet på hell. Hvorfor ikke bare gå fra den man er offentlig sammen med og søke noe nytt i full åpenhet? Det må vel være det beste for alle? Anonymkode: 36188...f05 6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #11 Skrevet 22. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sliter med å forstå hvorfor folk skal leve livet i hemmelighet. Åpenbart er forholdet på hell. Hvorfor ikke bare gå fra den man er offentlig sammen med og søke noe nytt i full åpenhet? Det må vel være det beste for alle? Anonymkode: 36188...f05 De synes det er gøy med spenningen. Det er mest sannsynlig narsissister som tillater seg å gjøre det for alt de bryr seg om er seg selv. De har null problem med det og vil ikke slå opp siden da forsvinner spenningen og de har sikkert en mann som betaler for dem hjemme. De er mennesker man burde håpe man aldri møter på. Anonymkode: 8e662...e3e 8
HansErik Skrevet 22. september 2020 #12 Skrevet 22. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ganske vanllg, Jeg er en mye mer positiv person ovenfor mine omgivelser, både på jobb og privat etter etter å ha fått "påfyll" fra min unge forbudte elsker. Mye mer energi og overskudd, vet ikke om jeg hadde orket alt uten denne min hemmelige "ventil". Så deilig å få blåse ut litt steam av og til. Til dere som prater om moral og manglende empat, det men ikke vet har man ikke vondt av. Anonymkode: a6cd8...5f4 Men det vil man få, før eller siden ! Sannheten går ofte med ørsmå skritt, men den kommer frem til slutt! 6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #13 Skrevet 23. september 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor slår du ikke opp? Du har jo åpenbart ingen empati for partneren din. Anonymkode: 8e662...e3e Slå opp ja, hvor gammel er du da? Er ikke barebare å avslutte ekteskap og dele barn med en mann som ikke klarer å stå for det ansvaret. Det som er åpenbart er at du vet ingenting om dette. TS Anonymkode: 86fe1...7da 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #14 Skrevet 23. september 2020 20 timer siden, MarieLo skrev: Vanlig bivirkning av å plutselig være åpen for lys og kjærlighet i livet sitt igjen etter tiår uten. Trenger ikke noe fysisk for det, en vanlig samtale er nok, fordi det er bare en state of mind. Enten er man åpen eller ikke. ❤ Det er du nok inne på noe! Anonymkode: 86fe1...7da
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #15 Skrevet 23. september 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske vanllg, Jeg er en mye mer positiv person ovenfor mine omgivelser, både på jobb og privat etter etter å ha fått "påfyll" fra min unge forbudte elsker. Mye mer energi og overskudd, vet ikke om jeg hadde orket alt uten denne min hemmelige "ventil". Så deilig å få blåse ut litt steam av og til. Til dere som prater om moral og manglende empat, det men ikke vet har man ikke vondt av. Anonymkode: a6cd8...5f4 Ja, ikke sant! Anonymkode: 86fe1...7da 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #16 Skrevet 23. september 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du vet. Og om du hadde hatt empati, samvittighet og normal oppfattelse av rett og galt hadde den dårlige samvittigheten spist deg opp. Men du bryr deg jo ikke, så fint for deg. Du er et kjipt menneske. Anonymkode: 8e662...e3e Det som er så rart er at den dårlige samvittigheten går over, raskere og raskere for hver gang. Det blir litt som å spise sjokolade «fordi jeg fortjener det» -noe så innmari også, for å holde ut -alt! Anonymkode: 86fe1...7da
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #17 Skrevet 23. september 2020 Du minner om min mor! Vi har ikke kontakt nå, for å si det på den måten... Anonymkode: 21f47...509 1
waco Skrevet 23. september 2020 #18 Skrevet 23. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er så rart er at den dårlige samvittigheten går over, raskere og raskere for hver gang. Det blir litt som å spise sjokolade «fordi jeg fortjener det» -noe så innmari også, for å holde ut -alt! Anonymkode: 86fe1...7da Du som er sånn lykkelig og glad. Når folk spør deg hvorfor du er så glad og lykkelig, - kan du svar ærlig da, - eller må du lyve og bedra? Kanskje lykken er selve bedraget og hemmeligheten? Er det ikke ensomt å ha en slik stor lykke og ikke kunne dele den med omgivelsene sine? 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #19 Skrevet 23. september 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: De synes det er gøy med spenningen. Det er mest sannsynlig narsissister som tillater seg å gjøre det for alt de bryr seg om er seg selv. De har null problem med det og vil ikke slå opp siden da forsvinner spenningen og de har sikkert en mann som betaler for dem hjemme. De er mennesker man burde håpe man aldri møter på. Anonymkode: 8e662...e3e Ja, og som voksen slipper man heldigvis møte på de. Synes jo synd på de da, dette er mennesker som enten er født med mentale utfordringer eller som har blitt behandlet så dårlig at de forsøker å ta igjen. Anonymkode: 21f47...509
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #20 Skrevet 23. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir litt som å spise sjokolade «fordi jeg fortjener det» -noe så innmari også, for å holde ut -alt! Anonymkode: 86fe1...7da Vi andre har ikke noe å «holde ut». Hadde det ikke vært bedre å få hjelp? Anonymkode: 21f47...509 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå