Gå til innhold

Hva kjøper dere i innvandrer butikkene ?

Anbefalte innlegg

Gjest Toro_Jenta
Skrevet (endret)

Jeg kjøper Ajvar. Det er fra balkan og er paprika pure, sabla godt på brødskiva under feks stekt egg og eggerøre. Brukte det også endel i pizza før.

(Obs det finnes både sterk og mild type)

Dessuten har jeg kjøpt et krydder på blå poser som heter vegeta.

Ligner på en slags salt grønnsaksbuljong og er godt til lyse matretter og spesielt i supper ol. (og på brødskiva med kald kokt potet) :sjenert:

(ikke spesielt sterkt)

Endret av Toro_Jenta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper tofu i forskjellige varianter, krydder, pakker med nudler og forskjellige sauser. Godt og billig :)

Skrevet

Krydder og ordentlige nudler som jeg har i woken.

Skrevet (endret)

Krydder, urter, frukt, grønnsaker, nøtter, oljer, eddik, ris/couscous/pasta/linser, noen typer brød, børek, Bombay Mix og andre lignende snacksblandinger ++

Endret av Arkana
Skrevet

Billige grønnsaker, oliven, fetaost, pamensan(fersk), fersk mozzarella, ulike karri paste, kokosmelk, tørket frukt, nøtter, krydderplanter.

Hvordan brukes tofu? Hvordan smaker det?

Skrevet
Hvordan brukes tofu? Hvordan smaker det?

Tofu er en viktig proteinkilde i mange asiatiske land, og er fint for vegetarianere. Det kan brukes overalt, til matlaging, baking, desserter, pålegg osv. Tofu smaker så godt som ingenting.

Her finner du mange oppskrifter med tofu.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet (endret)

Alt av grønnsaker og frukt, krydder, friske urter som mynte, koriander, persille etc, fetaost, parmesan, tyrkisk yoghurt, pitabrød, børek, oliven, nøtter, nudler, ris, sauser, chutneys, oljer, eddik, te, scampi, kokosmelk +++ I tillegg handler jeg det meste av kjøtt hos halalslakter, som vel også er å regne som innvandrerbutikk.

Endret av Dalwhinnie
Skrevet

Jeg kjøper feks div. hele krydder, marinerte oliven, kapers i løs vekt, middelhavsansjos, soltørkede tomater, kikerter, brun og hvit basmatiris, tahini, kokosmelk, risnudler, fish sauce, limeblader, mangochutney...

Skrevet

Nudler, seasoningmix, bønnespirer, vannkastanjer, bønneskudd, grønnsaker og oljer.

Skrevet

frukt og grønnsaker, ferske krydderurter i bunter, krydderposer, linser og bønner. Og en børek i ny og ne.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg kjøper: Fersk koriander,Kikerter til falafel, cumin, syltede grønne chilipepper, potetmel(fordi det ikke selges her), feta ost, olivener, og frukt og grønt av og til.

Skrevet

Frukt, grønnsaker, bønner, ris og krydder.

Gjest GreenSky
Skrevet

Bønner og linser, samt marinerte oliven.

Skrevet

Krydder, olje, frukt og grønt hvis jeg skal ha noe spesielt. Nå er det sesong for de pakistanske mangoene! Vanvittig gode!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...