AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #1 Skrevet 22. september 2020 Hva er deres beste tips for å sette i gang fødselen? Noen som har prøvd noe som funket for dere? 😃 Termin har passert, og kjenner jeg er veldig klar til å få treffe den lille😍 Har til nå kun hatt bittelitt smerter som kan minnes om menssmerter. Anonymkode: b0c43...e0b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 Jeg er i nesten samme situasjon, kan jo fortelle hva jeg har prøvd... Det er nok vanskelig å starte en fødsel med vilje, og jeg tror det er ganske tilfeldig for de det har "fungert" for. Sex - fungerer til en viss grad, får mer kynnere og stikking men det roer seg etterhvert. Mulig det hadde gått om vi hadde slått til flere ganger på en dag, men det orker jeg ikke. Trapper - prøvde oss i ei blokk med heis, tok heis til øverste og gikk ned til kjelleren xflere. Fikk masse nedpress, kynnere og stikking. Er overbevist om at det hadde fungert om jeg hadde gjort det hyppigere, men vi har ikke tilgang på en slik plass så det ble med den ene gangen. Kanel - fungerer absolutt ikke, skal visst store mengder til. Stimulering av brystvorter - prøvd spontant og etter sex, kan kanskje komme 1-2 kraftige kynnere om jeg er heldig men ikke noe mer enn det. Sånn ellers kan man jo prøve et klyx, da får man jo tømt tarmen også som ofte kan bli litt forstoppet mot slutten. Jeg merker hvertfall at passasjen er noe redusert med hodet så langt ned i bekkenet. Vurderer å satse på klyx selv for avføringens del om ikke rosinene hjelper. Anonymkode: b4193...391 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #3 Skrevet 22. september 2020 Har hørt fersk ananas og humpete veier. Men det er jo bare kjærringråd... Så mest sannsynlig bare tull. Forøvrig er det et hormon i sæd som kan hjelpe mormunn i åpningsprosessen HVIS den alerede er i gang. Samme hormon som blir brukt for å sette igang fødsler på sykehuset. Anonymkode: 2c328...605
Kenelz Skrevet 22. september 2020 #4 Skrevet 22. september 2020 Castor oil om du er desperat, men mener det faktisk kan vær farlig? Har hørt at det kan stresse babyen og få hjertet til å pumpe unormalt fort. Med andre ord dropp Castor Oil. Trening, sterk mat og sex kan hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #5 Skrevet 22. september 2020 Klitorisorgasme Anonymkode: 8f71e...5a4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #6 Skrevet 23. september 2020 Jeg tror personlig alle kjerringråd kun fungerer om kroppen allerede er på tampen. Jeg prøvde ALT, men kroppen min hadde ikke spesielt lyst til å gå gjennom en fødsel, så jeg gikk langt på overtid og måtte settes i gang, og til og med da tok det tid 😅 Anonymkode: 842c5...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå