Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet i 2,5 mnd - vært sammen hver helg - gjør kjæreste ting - besøker hverandre - går på fjellet - spiser middag - går på butikken i lag - koser osv. Men han vil ikke kalle oss kjærester men se hvordan det går. Jeg blir litt usikker av slike svar.

Anonymkode: 4d0e6...c51

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg avsluttet.

Anonymkode: a872a...7b9

• Liker 7
Skrevet

Datet i 4-5mnd her, er sammen mer eller mindre hver natt og helg. Fortsatt ikke kjærester. Men avtale om å være eksklusive. Så ts, det er vanskelig å gi et fasitsvar. Noen dager vurder jeg å avslutte, jeg tror man vet om man vil ha et fast forhold eller ikke. 

Anonymkode: 3fb3a...c13

• Liker 2
Skrevet

Hallo. IKKE gi kjærestefordeler til de som ikke vil ha kjæreste. Slutt!! Du er tidsfordriv til the one dukker opp. Kutt ut fjaset. Hvis menn ikke vil ha kjæreste så skal de fader meg ikke få fordelene med bare henge med ei random heller.

Anonymkode: 764e8...f7f

• Liker 12
Skrevet

Usikker men synest 2,5 måned er tidelig. 

Anonymkode: f0d3a...ab2

Skrevet

Her spurte han meg etter 4 mnd om jeg offisielt ville være kjæresten hans :) vi hadde avstandsforhold, hvis ikke hadde det nok vært litt før. Men 4 mnd føltes helt riktig.

Dere må jo bare prate sammen :)

Anonymkode: 84f95...4d5

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kjæreste fra den dagen vi går til sengs om ikke annet er avtalt. 

• Liker 2
Skrevet

Som du sier, dere oppfører dere som kjærester, da ser jeg ingen hinder. 

Vi har et hinder med barn, og at vi bor på et sted som er liten/medium lite. Barne er ungdommer og unge voksne, så det er ikke mulig å gå på date eller butikken, eller fjelltur for den sak skyld, uten at folk hadde funnet ut, snakket, ryktet hadde gått, og barna hadde fått vite det på en ugrei måte. 

Så vi er på vent, men kysser og koser når vi er sammen uten andre til stede. Jeg har sagt blankt nei til sex fordi jeg ikke vil gi hele pakka til noen som ikke har involvert seg 100% i meg og mitt, selv om det er gode grunner for det. 

som noen lenger oppe skriver, hvorfor gir man kjærestefordeler til noen som ikke vil være kjærester?

Beklager TS, jeg tror han er usikker på dere/deg, du er ikke full match for han, men det beste som har dukket opp på en stund. Så er det en av to, enten har han et godt øye til noen andre som det er uavklart med, eller så er han så usikker at han venter til noe bedre dukker opp. Beklager. 

Anonymkode: 35ad9...7d4

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, Alterego666 skrev:

Når dere ER kjærester.

Meningsløst egentlig. Oppfører seg som kjærester, er som kjærester, lever som kjærester, men kan ikke si at man er kjærester? Det høres ikke bra ut, og da hadde jeg avsluttet der og da. Jeg er sammen med en dame noen uker og blir bedre kjent, så kaller jeg meg kjæreste når jeg oppfører meg som en. Sier klart ifra at vi er eksklusive og at vi nå faktisk er dette? Si hun da at hun må vente og se? Da trekker jeg meg tilbake og det vil fra det punktet gå raskt mot en avslutning. Det er jo ikke snakk om ekteskap med det første! Det er bare så grunnleggende at vi faktisk er kjærester ikke noe mer, det fordrer en eksklusivitet og trofasthet der da at man ikke holder på med andre. Kan hun ikke gi meg dette raskt etter noen uker maks? Da blir det bare ikke mer. Det viser at da er ikke den interessen der i sterk nok grad, og etter måneder? Er den ikke der da? Da sier det alt. Gå videre TS.

• Liker 2
Skrevet
På 23.9.2020 den 23.06, AnonymBruker skrev:

Usikker men synest 2,5 måned er tidelig. 

Anonymkode: f0d3a...ab2

enig. ingen kjenner meg godt nok til å bli sammen med meg etter 2,5 måneder. og jeg kjenner heller ikke dem godt nok selv om vi har hengt sammen nesten hver dag i den tiden. 

Anonymkode: a7849...31e

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Antiviruset skrev:

Meningsløst egentlig. Oppfører seg som kjærester, er som kjærester, lever som kjærester, men kan ikke si at man er kjærester? Det høres ikke bra ut, og da hadde jeg avsluttet der og da. Jeg er sammen med en dame noen uker og blir bedre kjent, så kaller jeg meg kjæreste når jeg oppfører meg som en. Sier klart ifra at vi er eksklusive og at vi nå faktisk er dette? Si hun da at hun må vente og se? Da trekker jeg meg tilbake og det vil fra det punktet gå raskt mot en avslutning. Det er jo ikke snakk om ekteskap med det første! Det er bare så grunnleggende at vi faktisk er kjærester ikke noe mer, det fordrer en eksklusivitet og trofasthet der da at man ikke holder på med andre. Kan hun ikke gi meg dette raskt etter noen uker maks? Da blir det bare ikke mer. Det viser at da er ikke den interessen der i sterk nok grad, og etter måneder? Er den ikke der da? Da sier det alt. Gå videre TS.

idiotisk ting å si. det er forskjell på folk .noen liker ikke sette den merkelappen før man kjenner hverandre SKIKKELIG. jeg brukte mange måneder men vi er nå sammen enda 3 år etter

Skrevet
På 23.9.2020 den 21.23, AnonymBruker skrev:

Datet i 4-5mnd her, er sammen mer eller mindre hver natt og helg. Fortsatt ikke kjærester. Men avtale om å være eksklusive. Så ts, det er vanskelig å gi et fasitsvar. Noen dager vurder jeg å avslutte, jeg tror man vet om man vil ha et fast forhold eller ikke. 

Anonymkode: 3fb3a...c13

noen trenger tid på å bli kjent. jeg ville selvsagt være i et fast forhold men ikek med noen jeg ikke kjenner eller som ikke kjenner meg. jeg bruker mye lengre tid enn 2 måneder på å bli ordentlig kjent med noen. er glad min kjæreste ikke hadde hastverk eller dømte meg som en som ikke ville ha kjæreste.

Skrevet

Det er ingen fast tid. Tror det tok rundt et halvt år før jeg og mannen formelt var kjærester. Jeg var ikke klar for å bruke det ordet før da. Trengte å ha det litt avslappa i begynnelsen. Vi var eksklusive og sammen nesten hele tiden. Noen har behov for å gå sakte frem.

Skrevet

Dette hadde jeg ikke giddet. Å date i flere måneder blir for dumt. Han er rett og slett ikke forelsket i deg, men sikkert litt betatt og du er «grei nok». 

Vi bestemte oss etter to dager. Det falt helt naturlig. Godt voksne. 

Anonymkode: 46df9...3a6

• Liker 3
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som du sier, dere oppfører dere som kjærester, da ser jeg ingen hinder. 

Vi har et hinder med barn, og at vi bor på et sted som er liten/medium lite. Barne er ungdommer og unge voksne, så det er ikke mulig å gå på date eller butikken, eller fjelltur for den sak skyld, uten at folk hadde funnet ut, snakket, ryktet hadde gått, og barna hadde fått vite det på en ugrei måte. 

Så vi er på vent, men kysser og koser når vi er sammen uten andre til stede. Jeg har sagt blankt nei til sex fordi jeg ikke vil gi hele pakka til noen som ikke har involvert seg 100% i meg og mitt, selv om det er gode grunner for det. 

som noen lenger oppe skriver, hvorfor gir man kjærestefordeler til noen som ikke vil være kjærester?

Beklager TS, jeg tror han er usikker på dere/deg, du er ikke full match for han, men det beste som har dukket opp på en stund. Så er det en av to, enten har han et godt øye til noen andre som det er uavklart med, eller så er han så usikker at han venter til noe bedre dukker opp. Beklager. 

Anonymkode: 35ad9...7d4

Når voksne mennesker ikke har sex når de dater så er det et tydelig tegn på at man heller ikke bør bli kjærester. 

Anonymkode: 46df9...3a6

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

idiotisk ting å si. det er forskjell på folk .noen liker ikke sette den merkelappen før man kjenner hverandre SKIKKELIG. jeg brukte mange måneder men vi er nå sammen enda 3 år etter

Ja det finnes sikkert noen som er veldig sære på akkurat dette her! Problemet er at de aller fleste som ikke vil kalle seg en kjæreste etter 2 måneder eller kortere for den skyld, faktisk ikke er så veldig interessert i dette. Det skinner så alt for klart igjennom for de aller fleste. Derfor om en trenger så lang tid? Da skal de fleste slite med å finne seg en partner. Jeg vet innen noen uker med god kontakt om jeg kan kalle meg en kjæreste eller ikke! Om ikke sier jeg klart i fra, om jeg kan dette? Da er vi eksklusive og gjør akkurat det kjærester gjør. Det er jo ikke snakk om samboerskap eller ekteskap med det første, så hva er egentlig problemet da? Vente å se? Kanskje noe enda bedre dukker opp. Det er jo der de aller fleste som ikke kan kalle seg en kjæreste er! Men nyter alt hva en kjæreste faktisk er.

• Liker 1
Skrevet
På 24.9.2020 den 9.44, Hr. Aktiv skrev:

Jeg er kjæreste fra den dagen vi går til sengs om ikke annet er avtalt. 

Oi. Fungerer det bra? 😄

Skrevet

Latterlig å snakke om å være  «formelt» eller «offisielt» kjærester. Akkurat som om man annonserer det i avisen eller registrerer det i Brønnøysund. Oppfører man seg som kjærester så ER man kjærester. Hvis noen protesterer på det, OK så er det et tegn på at du er tidrrøyte/elskerinne/FF. Avslutt hvis du vil noe annet, ikke klag.

Anonymkode: a872a...7b9

• Liker 4
Skrevet
På 22.9.2020 den 15.45, AnonymBruker skrev:

Har datet i 2,5 mnd - vært sammen hver helg - gjør kjæreste ting - besøker hverandre - går på fjellet - spiser middag - går på butikken i lag - koser osv. Men han vil ikke kalle oss kjærester men se hvordan det går. Jeg blir litt usikker av slike svar.

Anonymkode: 4d0e6...c51

da er dere ikke ment for hverandre. Kjæreste opplevelse kommer innenifra. Fordi dere samtidig opplever dere er ment for hverandre, og vil elske hverandre, og hverandre kjær.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...