Gjest Ishm Skrevet 22. september 2020 #1 Skrevet 22. september 2020 Legen min sa sykemeldingen min blir sendt elektronisk og at jeg får faktura. Men har ikke motatt noe av det? Telefonsamtalen var for 5 min siden hun sa hun skulle sende nav, og at nav skulle sende meg? Skjønnte ikke helt.
Gjest Ishm Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 Og må betale faktura før klokka 12, men har ikke mottat? Hvordan får jeg den
teknosilje Skrevet 22. september 2020 #3 Skrevet 22. september 2020 Du får nok mail. Sykemeldingen din ligger på nav sine sider.
Gjest Ishm Skrevet 22. september 2020 #4 Skrevet 22. september 2020 4 minutter siden, teknosilje skrev: Du får nok mail. Sykemeldingen din ligger på nav sine sider. Hvordan funker dette? Hvordan sender jeg sykemeldingen videre til min arbeidsgiver?
Gjest Ishm Skrevet 22. september 2020 #5 Skrevet 22. september 2020 Har nettop fikset sykemelding, men ikke fått faktura?
Gjest Ishm Skrevet 22. september 2020 #6 Skrevet 22. september 2020 Noen som vet hvorfor jeg ennå ikke har fått faktura? Og hvor langt tid det tar?
Zokutine Skrevet 22. september 2020 #8 Skrevet 22. september 2020 Kjære vene, ring legekontoret ditt og spør da. 2
Gjest Ishm Skrevet 22. september 2020 #9 Skrevet 22. september 2020 7 minutter siden, Zokutine skrev: Kjære vene, ring legekontoret ditt og spør da. De svarer ikke..
Gjest EmKay Skrevet 22. september 2020 #10 Skrevet 22. september 2020 Sykemeldingen finner du på nav.no. Du fyller den ut, og den blir sendt elektronisk til din arbeidsplass. Dersom du ikke betalte hos legen, får du nok fakturaen i posten. Det kan ta noen dager.
Gjest Ishm Skrevet 22. september 2020 #11 Skrevet 22. september 2020 5 minutter siden, EmKay skrev: Sykemeldingen finner du på nav.no. Du fyller den ut, og den blir sendt elektronisk til din arbeidsplass. Dersom du ikke betalte hos legen, får du nok fakturaen i posten. Det kan ta noen dager. Men legen sa hvis du ikke betaler til 12 får du gebyr? og jeg har ikke fått noe tilsendt?
Gjest EmKay Skrevet 22. september 2020 #12 Skrevet 22. september 2020 3 minutter siden, Ishm skrev: Men legen sa hvis du ikke betaler til 12 får du gebyr? og jeg har ikke fått noe tilsendt? Nei da kan jeg ikke svare deg på akkurat den. Jeg ville ringt legen og spurt hvordan de ønsker at du skal betale.
Zokutine Skrevet 22. september 2020 #13 Skrevet 22. september 2020 32 minutter siden, Ishm skrev: Men legen sa hvis du ikke betaler til 12 får du gebyr? og jeg har ikke fått noe tilsendt? Har de ikke betalingsautomat på legekontoret? Kan hende de har annen praksis der du er, men her så tar det noen dager før fakturaen kommer i posten, og da er det 59kr i gebyr tror jeg.
Gjest Ishm Skrevet 22. september 2020 #14 Skrevet 22. september 2020 2 minutter siden, Zokutine skrev: Har de ikke betalingsautomat på legekontoret? Kan hende de har annen praksis der du er, men her så tar det noen dager før fakturaen kommer i posten, og da er det 59kr i gebyr tror jeg. Jeg hadde time via telefon. Da jeg har feber. fikk beskjed om at jeg skulle få faktura. så spurte jeg vil det koste noe ekstra så sa hun nei ikke hvis du betaler før 12. Men jeg har jo ikke fått tilsendt noe faktura? Tenkte kanskje jeg får via Digipost eller no slikt? Men har ikke fått er ikke mulig å ringe legen da de har stengt ringe tid. Og er veldig beskjymret da jeg har dårlig økonomi
trøndermann38 Skrevet 22. september 2020 #16 Skrevet 22. september 2020 2 timer siden, Ishm skrev: Noen som vet hvorfor jeg ennå ikke har fått faktura? Og hvor langt tid det tar? Fikk den noen minutter etter samtalen på vipps
Anbefalte innlegg